Hvornår kan vi kunder blive taget alvorligt i Jeres lang-pisnings-konkurrence med Discovery ?

Det er simpelthen utroligt så amatøragtigt at observere Jeres  af os kunder, i Jeres barnagtige lang-pisnings-konkurrence med Discovery, om noget der simpelthen bare er en selvfølge som hidtil : nemlig at vi som kunder kan se fodbold-landskampe fra Kanal 5 samt al anden kvalitets-dækning af OL, Europa Leaguage i fodbold samt Superliga-kampe ligeledes i fodbold. Hvornår kommer der en voksen på arbejde hos YouSee/TDC der sørger for, at vi kunder ikke er nødt til at skifte til en anden udbyder for at få en komplet dækning der inkluderer Discoverys kanaler. Hvornår tager bestyrelsen affære og får udskiftet de komplet værdiløse nacicister i direktionen og forhandlingsrepræsenterne med Discovery, der kun har deres egne personlige mål for øje og ikke deres kunders interesser der til daglig betaler for gildet ! Skam Jer i YouSee se at få revideret Jeres elendige beslutning med at ekskludere Discoverys kanaler medmindre de makker ret og lader sig ekskludere til Jeres Bland-Selv-koncept ! Skam Jer og få Discovery i hus igen i Grund-, Mellem- og Fuld-pakken inden vi mange tusinder af kunder skifter til en anden udbyder ! Focusèr og se at repræsentèr os kunder der ønsker en komplet dækning med Dicoverys kanaler i Grund-, Mellem- og Fuld-pakken ! Med bekymret hilsen Jacob Rasmussen

20 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Her er et svar fra You See på FB til et spørgsmål angående det.

“Vi ønsker stadig at lave en aftale med Discovery Networks, så vi fortsat kan tilbyde deres indhold i vores tv-produkter. Aftalen kommer desværre bare ikke på plads fra januar 2020.”

Omdømme 6
Badge +1

Her er et svar fra You See på FB til et spørgsmål angående det.

“Vi ønsker stadig at lave en aftale med Discovery Networks, så vi fortsat kan tilbyde deres indhold i vores tv-produkter. Aftalen kommer desværre bare ikke på plads fra januar 2020.”

Det er da fint at yousee ‘ønsker’ en aftale, men det kræver da at de ændrer lidt på de krav de stiller.

For som det ser ud lige nu vil Discovery Network slet ikke snakke om bland selv.

Og det ser da godt nok ud til at yousees konkurenter er vældig glade lige nu for de mange nye kunder de får.

https://www.bt.dk/forbrug/yousee-konkurrenter-jubler-vaelter-ind-med-kunder

Omdømme 7
Badge +7

Bland selv er fremtiden, og det er da kun fair at dem der vil se de enkelte kanaler selv betaler for det. På sigt så er der næppe noget der hedder faste pakker mere. Der skal startes et sted.

Omdømme 7
Badge +6

Bland selv er fremtiden, og det er da kun fair at dem der vil se de enkelte kanaler selv betaler for det. På sigt så er der næppe noget der hedder faste pakker mere. Der skal startes et sted.

Og jeg tror helt ærligt at det i årenes løb vil brede sig til de andre kabel tv udbydere også, med at leverandører som Discovery Networks kun kan få lov til at blive inde i varmen, hvis de accepterer at deres kanaler forsvinder fra faste TV pakker og bliver til rene selv valg kanaler, for ellers ryger de også ud der tilsidst, ligesom de nu gør hos YouSee.

Omdømme 6
Badge +1

Boxer har faktisk DNs kanaler i deres bland selv, men også i deres pakker

Ligesom Waoo

Omdømme 7
Badge +3

Der er ca. 7 uger til den 1. januar, hvorfor skal det tage så lang tid? ikke at kunne blive enige…

Jeg ville godt have Waoo, hvor man kan vælge NRK 2 Norge, men vi kan ikke få waoo her...

Omdømme 7
Badge +7

Der er ca. 7 uger til den 1. januar, hvorfor skal det tage så lang tid? ikke at kunne blive enige…

Der er ikke noget at være enig om for nuværende, det er for sent, DN kanalerne er jo som oplyst ude da der ikke kunne komme enighed. Der vil blive forsøgt igen i det nye år.

Jeg vil foreslå, at grund pakken bliver en bland selv kanal, så kan vi bl.a. blive fri for xee o.l.

Ved en sådan øvelse bliver alle spillet lige.

Jørgen j

Omdømme 7
Badge +6

Jeg vil foreslå, at grund pakken bliver en bland selv kanal, så kan vi bl.a. blive fri for xee o.l.

Jørgen j

Det forelægger der ganske enkelt en politisk blokering for at det kan lade sig gøre, da grundpakkerne hos samtlige kabel tv operatører også indeholder public service kanaler der ikke må kodes.

Desuden er den 2018 afskaffede Sportlisten også på vej op til diskussion i folketinget med at den skal genindføres og gør den det, så skal der også forefindes en grundpakke hvor at al den sport der står på listen kan vises på tv kanaler der er ukodet.

Så Grundpakken kommer folk aldrig til at slippe uden om.

Det er Ok, at YouSee har sat stolen for døren for Discovery Network, der er mange muligheder med at se sport på andre kanaler, 😊

Omdømme 7
Badge +7

Ja, og havde det nu være andre kanaler der der ikke længer kunne ses, så ville det også være dem der ses mest. Hvordan kan kanaler som får færre og færre der ser dem, være dem der ses mest, der er noget der ikke stemmer, de har jo så lave tal, at det knap registreres på seerundesøgelserne.

Omdømme 6
Badge +1

Jørgen j

Det forelægger der ganske enkelt en politisk blokering for at det kan lade sig gøre, da grundpakkerne hos samtlige kabel tv operatører også indeholder public service kanaler der ikke må kodes.

Desuden er den 2018 afskaffede Sportlisten også på vej op til diskussion i folketinget med at den skal genindføres og gør den det, så skal der også forefindes en grundpakke hvor at al den sport der står på listen kan vises på tv kanaler der er ukodet.

Så Grundpakken kommer folk aldrig til at slippe uden om.

Passer da ikke

Du kan nøjes med de kanaler du vil hos boxer, og er ikke tvunget til ca 28 kanaler man aldrig ser

At man så får de gratis dr osv kanaler med er ikke en pakke, men netop pga public service

Alle med en pc/smartphone kan jo også se dr kanaler via nettet

Grundpakken som bland selv kanaler.

Jeg er klar over der nogle kanaler vi ikke kan undgå, men jeg tænker på Xee, TV3 , de fleste TV2 kanaler,

m.fl., så vil det vise sig hvilke kanaler folk vil betale for.

Jørgen J

Omdømme 7
Badge +7

TV2 kanalerne sprænger nærmest seertallene skyhøjt, så dem er der ikke problemer med at nogen vil se, derudover er det jo kun Hoved kanalen der er i Grundpakken. Viaskvat kanalerne kan undværes, de er pumpet med så meget lort at man brækker sig over det, lige som DN kanalerne, igen så er det kun selve TV 3 der er i Grundpakken. Xee ligger fint hvor den er.

Hvorfor XEE, er det fordi Yousee er medejer?

Jeg har højst set den en time.

Omdømme 7
Badge +7

Kanalen har gode serier.

Jeg kunne godt tænke mig at se seertallet for alle kanaler i grundpakken.

DN kanalerne har også meget godt (serier og film)

Jørgen J

Omdømme 7
Badge +7

Værsgod de er her for alle kanaler. http://tvm.tns-gallup.dk/tvm/pm/2019/pm1945_LiveVosdal.htm

Jeg har lige set YouSee/FOX-kanalen Xee er blevet til en sportskanal, og det har øget prisen på kanalen.

Det er ikke godt at skubbe konkurrenter ud, som udbyder.

Xee bør være valgfri (bland selv)

Vi burde måske overveje en afstemning! 

Jørgen J

Omdømme 2
Badge

Jeg har lige set YouSee/FOX-kanalen Xee er blevet til en sportskanal, og det har øget prisen på kanalen.

Det er ikke godt at skubbe konkurrenter ud, som udbyder.

Xee bør være valgfri (bland selv)

Vi burde måske overveje en afstemning! 

Jørgen J

Fuldkommen enig. Xee er det mest overflødig produkt der er blevet slynget i hovedet på os kunder. Præsenteret som et univers af spændende underholdning men det mest er de samme (gamle) elendige amerikaner soaps som kører i uendelig turnus på de øvrige kanaler i forvejen. 

Carsten W

Besvar