Hvem har lyst til, at have for mange kabler koblet sammen? | YouSee Community
Spørgsmål

Hvem har lyst til, at have for mange kabler koblet sammen?

Omdømme 4
Badge
Derfor er begrundelsen, at jeg ikke har koblet systemet sammen. Netværk/Furbundet til : Trådeløs netværk. Alligevel, så er der åbenbart foreskel på. Hvis min router står nærmest . I forhold til mit TV? Mit Tv. I forhold til : Stuen og soveværelset er vidt forskellige. I stuen står den på 99%. Hvorpå, at i soveværelset mister den ca. 10%. Skal jeg gøre, som YouSee anbefaler. Vi anbefaler, at du benytter netværkskabel for at få den bedst mulige oplevelse.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det ligger jo i navnet, forlænge rækkevidden af signalet. Exempel. https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/netvark-router/NGWN3000RPV2/netgear-wn3000-wi-fi-range-extender
Omdømme 4
Badge
Der er jo faktorer der spiller ind når det er Wi-Fi, afstand, beskaffenhed af vægge m.v, så der kan sagtens mistes styrke på signalet fra rum til rum, der kan f.eks rettes op på det med en eller flere extendere.
Hvad er extendere?
Omdømme 7
Badge +7
Der er jo faktorer der spiller ind når det er Wi-Fi, afstand, beskaffenhed af vægge m.v, så der kan sagtens mistes styrke på signalet fra rum til rum, der kan f.eks rettes op på det med en eller flere extendere.

Besvar