Humax YS-4000 stopper med at virke | YouSee Community
Spørgsmål

Humax YS-4000 stopper med at virke

Omdømme 1
I den seneste måned, er min boks begyndt - uden bruger input, at gå i en grå skærm, hvorefter den skifter over til et pixelleret billede af en slags.

Man kan ikke skifte kanal, eller benytte andre input på fjernbetjeningen.

Det eneste man kan gøre er, at resette boksen, hvorefter det hele er normalt igen.
Nogle gange er det kort imellem udfaldende, andre gange, kan der gå dage.

Den er koblet op med LAN kabel, og via HDMI til et LG C8 OLED tv.

Nogen der har set det før??

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har fu prøvet med et andet HDMI kabel - alternativt at skifte HDMI indgang? Hjælper det ikke må du ringe til YouSee på 7070 4040.
Omdømme 1
Hej Joern,

Ja, det er forsøgt, da jeg oprindeligt troede, at det var mit TV, der var synderen.
Jeg var nu mest ude efter, om andre havde haft samme situation, inden jeg udelukker boksen=unødig tekniker besøg.
Omdømme 7
Badge +7
Har været ude for at der kan blive sort skærm ved skift af kanal og når der gås ud af You Tube. Har ikke set andre skrive om det du oplever.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har prøvet det, men det hjalp med at flytte til en anden HDMI indgang.
Omdømme 7
Badge +7
Hej @CODEG33K

Jeg er spændt på om du fik løst problemet, og i så fald, hvad løsningen var 🙂
Omdømme 1
Hej Kasper,

Nej, har ikke fået løst problemet.
skift af kabel og port har ikke haft betydning.

Man kan ikke fremprovokere det, og som Radiomanden siger, har jeg også samme udfordringer med skiftet mellem YouTube/Netflix, men det er på grund af app'en tænker jeg, da det ikke er en dedikeret kanal.

Skifter man kanal hurtigt på fjernbetjeningen, kan man faktisk få boxen til at gå i sort, som om den ikke helt kan følge med.
Omdømme 7
Badge +7
Hej CODEG33K

Det som Radiomanden skriver, altså at der kommer sort skærm når YouTube appen lukkes via Afslut, er fejlmeldt til udviklerne på boksen.

Angående den oprindelige fejl - kan du så prøve at teste tv-boksen på et andet tv?

Det med at skifte kanal hurtigt vil jeg prøve af 🙂

Besvar