Humax WIFI problemer | YouSee Community

Humax WIFI problemer

Vis første besked

35 Kommentarer

Er det utænkeligt, at den kommende boks har et modem? Hvis Yousee tænker, at boksen skal leve ind i iptv-tidsalderen, så er det måske ikke umuligt.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, den gamle teknologi kommer næppe igen netop af grunde Logan nævner, så glem alt om det.
Jeg skriver faktisk, at det ikke er gammel teknologi. 🙂 Det kræver et modem, når Yousee omlægger til iptv (multicast). Hvis boksen har sit eget modem, kan de kunder, der ikke har et eksternt modem, også se med.
Omdømme 7
Badge +7
Det sker som du selv skriver næppe, Wi-Fi er og bliver vejen frem.
Jeg snakker om slukning af dvb-c. Når det sker, skal tv-kanalerne fanges på anden måde i antennekablet. Det gør du ikke med wifi 🙂
Omdømme 7
Badge +4
Jeg snakker om slukning af dvb-c. Når det sker, skal tv-kanalerne fanges på anden måde i antennekablet. Det gør du ikke med wifi :)

Interessant
Omdømme 7
Badge +7
Så må man jo se hvad den tid bringer når den kommer.
Hvor/hvordan kan jeg se, hvad den ny Humax v1.71.08 software opdatering indeholder?
Omdømme 7
Badge +7
Jeg kopierer det lige ind.

YouSee Premiere lagt ind som TV-kanal. Den ligger på næst-sidste plads, lige før Netflix, og kan sorteres som andre kanaler.
Automatisk sletning af optagelser. Du har nu mulighed for at slå "automatisk sletning" til, hvilket gør, at når harddisken er 95% fuldt, så sletter boksen automatisk de ældste ulåste optagelser indtil 90% er ledig. Funktionen kan findes under "Indstillinger -> Optagelser".
IMDb rating - hurtig oversigt. Vi har tilføjet IMDb ratings på filmenes cover, så man hurtigt kan få et overblik ved sortering. Derudover er de blevet tilføjet på serier.
Derudover er der en række gode rettelser:
Tydeligere markering i TV-guiden
Færre beskeder om fyldt harddisk
Sletning af igangværende optagelser frigav ikke plads - dette er nu rettet
Andre smårettelser
Tak for god info. Jeg kiggede nu mest efter ændringer i WI-FI forbindelsen, men de var åbenbart ikke med denne gang.

Besvar