Har et Smart-Tv(Samsung) | YouSee Community
Spørgsmål

Har et Smart-Tv(Samsung)

Omdømme 4
Badge
Er der andre end mig, som har diverse problemer med at se programmer på dr.dk? Har fabriks gendannet TV. Alligevel, så trykker jeg på den røde knap på fjernbetjeningen(A) Alligevel modtager jeg denne: Ikke tilgængelig. Har ellers aldrig haft problemer med det. Har lige kontaktet dr.dk-support. Hvorefter jeg fik dette råd. Kontakt: Samsung. Hvad kan de hjælpe mig med, som dr´s Support ikke kan være behjælpelige med? Har ellers ikke haft problemer med fremgangsmåden før, så kan oplyse om, at data er slået til. Føler selv, at jeg har gjort hvad jeg kunne. Hvis der er andre forslag i dette tilfælde, så er dette velkommen.

6 Kommentarer

Det virker heller ikke hos mig. Yousee sender ikke hbbtv-signalet ud lige nu.
Supporteren kender det måske ikke, men det gør de nede i maskinrummet. Der kan godt gå uger mellem jeg bruger hbbtv, så jeg ved ikke hvornår det er smuttet.
De har åbnet for hbbtv igen 🙂
Omdømme 4
Badge
Det virker heller ikke hos mig. Yousee sender ikke hbbtv-signalet ud lige nu.¨
Har lige kontaktet YouSee medarbejder. Hvorpå, at jeg fik denne kommentar. De har på ingen kendskab til hbbtv-signalet. Forså bagefter at foreslå, at sende teknisk.support ud til min adresse? Frygter mere, at DR har mistet kontrollen? Efter deres besparelse, som diverse politiker har forudbestemt?
Omdømme 4
Badge
Supporteren kender det måske ikke, men det gør de nede i maskinrummet. Der kan godt gå uger mellem jeg bruger hbbtv, så jeg ved ikke hvornår det er smuttet.
Jeg er smuttet. Jeg gider ikke mere, at diverse firmaer kommer med undskyldninger og udflugter. Jeg søger nye alternative løsninger! Kan godt leve med, at opsige alle abonnementer hos: YouSee 😉
Omdømme 7
Badge +7
Der skrives på You See FB at der er en fejl som rammer nogle kunder med hensyn til HBBTV, der er ingen tidshorisont med hensyn til udbedring.
https://m.facebook.com/comment/replies/?ctoken=1983759505039265_1983780998370449&count=4&curr&pc=1&ft_ent_identifier=1983759505039265&gfid=AQBZRd1LwlcjQE_e

Besvar