Frit TV valg i foreninger: Skal hele ejendommen have enten grund -, mellem eller fuldpakke ? | YouSee Community
Spørgsmål

Frit TV valg i foreninger: Skal hele ejendommen have enten grund -, mellem eller fuldpakke ?

Omdømme 7
Badge +4
  • Vismand
  • 4003 kommentarer
Min antenne forening skal snart ændres fra sløjfeanlæg til nyt anlæg .

Og måske hos Yousee med en ny forenings aftale:

I forbindelse med frit TV valg er der nogen der har nogen erfaringer:

Skal alle, som fortsat vil have aftage TV, enten have grund - mellem eller fuldpakke, eller kan hver enkelt beboer frit vælge ?

Eller er løsningen, at alle i foreningen vælger grundpakken, og så må den enkelte beboer bruge enkelte ekstra kanaler eller 10, 20 eller 26 ekstra kanaler ?

Er der nogen brugere herinde, som har fået ændret deres TV i foreningen ?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
I den forening hvor jeg bor, og den Antenneforening vi er tilsluttet, er standard leveringen Fuldpakken, men det har altid været, og vil fortsat være muligt selv at bestemme om man vil have Fuldpakke, Mellempakke eller kun nøjes med Grundpakken. Det er naturligvis også muligt at vælge bland selv. Så det er helt op til hver enkelt tilsluttede hvad man vil.
Det nye der så er kommet til, er jo at det så nu også er muligt for hver enkelt husstand at vælge helt fra.
Hvad i så ender med, kan vel besluttes på et beboer møde/generlforsamling.
Omdømme 7
Badge +4
Det er blot svært at se i den skrivelse, vi har fået. Skal lige supplere med, at Yousee har tilbudt at ombygge vores anlæg mod 6 års binding. Så derfor skal jeg sikre mig, at der er frit valg mellem pakkerne / evt. udmelding af TV levering hos den enkelte beboer, også når Yousee har betalt for ombygningen

Tak for svar
Det er blot svært at se i den skrivelse, vi har fået. Skal lige supplere med, at Yousee har tilbudt at ombygge vores anlæg mod 6 års binding. Så derfor skal jeg sikre mig, at der er frit valg mellem pakkerne / evt. udmelding af TV levering hos den enkelte beboer, også når Yousee har betalt for ombygningen

Tak for svar

Det lyder som et lignende tilbud, vi tog imod her. Betingelsen for at etablere (ny) kabling var at alle beboere bandt sig til den lille pakke i en år-række.

Vi *skal* alle tage den lille pakke, og kan individuelt betale ekstra og få mellem/fuld/ekstra-services.

På det gamle antenne-anlæg var der ikke mulighed (grundet opbygning af kablingen) for individuelle løsninger.

Men prisbesparelsen er efterhånden minimal, vi giver 160 for den lille pakke; på det gamle anlæg fik vi alle fuld pakke meget favorabelt. Men så var det os selv der skulle vedligeholde antenneanlægget.
Omdømme 7
Badge +4

Tak for svar

Det lyder som et lignende tilbud, vi tog imod her. Betingelsen for at etablere (ny) kabling var at alle beboere bandt sig til den lille pakke i en år-række.

Vi *skal* alle tage den lille pakke, og kan individuelt betale ekstra og få mellem/fuld/ekstra-services.

På det gamle antenne-anlæg var der ikke mulighed (grundet opbygning af kablingen) for individuelle løsninger.

Men prisbesparelsen er efterhånden minimal, vi giver 160 for den lille pakke; på det gamle anlæg fik vi alle fuld pakke meget favorabelt. Men så var det os selv der skulle vedligeholde antenneanlægget.

Tak for svar

Aftaler efter 1. juli må ikke indeholde krav om, at alle beboere skal have mindst grundpakken. Så jeres tilbud må have været afgivet før

Besvar