forud indstille programskift/tænde tv. | YouSee Community
Svar

forud indstille programskift/tænde tv.

På mit Tv kunne jeg, inden jeg fik den nye box, markere et kommende program. Således af fjernsynet automatisk skiftede til det program jeg havde markeret. Eller mit TV tændes, hvis det er slukket. Findes den funktion ikke på min nye box
icon

Bedste svar af Radiomanden 11 juni 2017, 11:01

Åhh nu er jeg med. Du mener App på min telefon.
Men når jeg er på TV, med fjernbetjening og ser en udsendelse der f.eks. kommer om 2 timer jeg gerne vil skifte til. Hvordan gør jeg så?
håber jeg udtrykker mig forståeligt.

Der indstilles en Reminder på Appen, så får du et Ping når udsendelsen starter.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Nej det gør den ikke. Appen har den funktion, der kommer en meddelse når udsendelsen starter.
Tak til Radiomanden.
Kunne du fortælle mig lidt om hvordan jeg så gør det? Hvilke app taler vi om?
Omdømme 7
Badge +7
TV Appen til Tablets og Telefon.
Nu bliver jeg forvirret. På min fjernbetjening er der intet om: TV Appen til Tablets og Telefon.
Taler vi om samme boks? min er Humax Boks.
Det er muligt jeg ikke fatter hvad du skriver, og det betyder nødvendigvis ikke det er din skyld. Men kunne du prøve at forklarer mig hvordan jeg gør.
Men når jeg er på TV, med fjernbetjening og ser en udsendelse der f.eks. kommer om 2 timer jeg gerne vil skifte til. Hvordan gør jeg så?
Omdømme 7
Badge +7
Hent Appen på Play Butik eller Appstore, installer den på din Telefon eller Tablet.
Omdømme 7
Badge +7

Der indstilles en Reminder på Appen, så får du et Ping når udsendelsen starter.

Besvar