Flyttt til nyt hjem som også har fuldpakke - skal man autosøge på sine tv igen | YouSee Community
Spørgsmål

Flyttt til nyt hjem som også har fuldpakke - skal man autosøge på sine tv igen

Jeg jeg skal Flytte fra en lejlighed hvor vi har yousee fuldpakke til et hus med fuldpakke - skal jo så tage mine tv'er med og harddisk optager - Har 4 apparater - Store spørgsmål forsvinder kanaler så og man skal til og autosøg og lave favoritlister og ved autosøg plejer man vist også at miste alle ens programmeringer/timminger og jeg har mange på de ting - kort skal man autosøge eller er et antenne stik i et andet hus samme frekvenser og signaler de sender ud i alle ledninger unset hvor du sætetr tv i

5 Kommentarer

Omdømme 1
I dag ligger kanalerne samme sted, så bare tilslut apparaterne - uden en ny søgning.

/Lars
Hej det lyder total vild godt - MEN er du 100% sikker - altså hmmm er det præcis samme signaler alle antenne stik i alle huse og lejligheder udsender altså helt præcis til alle apparater - også selv jeg har lavet favarit lister m.m tja ok det er jo bare genveje til kanler - men er du 10000% at hvis jeg tog et tv og satte den i hjemme ved dig var mine kanaler alle klar til at se uanset
Omdømme 1
Ja, ikke på tværs af udbydere (YouSee kontra andre)

Men Indenfor YouSee kabel-tv, og de digitale tv-signaler der benyttes i dag, der ligger kanalerne normalt på de samme pladser.

Undtagelsen er midt i et skifte af kanaler og frekvenser. Der kan et område af landet være foran et andet med opdateringerne. Men det er en uge om året el.lign.

/Lars
Omdømme 7
Badge +6
Hvis det endelig skulle vise sig at være tilfældet at kanalerne ikke helt ligger det samme sted, hvilket vil være en ret stor sjældenhed, så har langt de fleste TV'ere i dag en kanal opdatering funktion, hvor der overhovedet ikke pilles ved favorit listen som man har oprettet.

Den kanal opdarering funktion har jeg benyttet et par gange til at opdatere kanal listerne på mit Panasonic til både Yousee og de kanaler jeg også modtager via min parabol og her er der aldrig blevet pillet ved mine favorit lister.
ok lyder godt TAK håber i har ret men nu er jeg i det mindste mere rolig skal flytte 1½ uge tid

Besvar