Spørgsmål

Fjernbetjening Samsung Boks

Badge

Vi har stadig en af de gamle samsung bokse som bliver brugt til noget optaget TV, som genses tit, derfor at det lykkes at slide fjernbetjening op, nogen som ved om man kan anskaffe sig en ny / brugt eller om der findes noget som kan bruges til at styre den med.

På forhånd tak.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der er ingen hjælp fra You See der er ikke Support på dem længere, den er for længst ophørt, og derved heller ikke muligt at få en ny Remote.

Badge

Det kunne være at nogle brugere her på forum, havde en gamle fjernbetjening liggende som ikke blev brugt mere, men egentlig stadig funger, som de var villig til at skille sig af med.

Omdømme 7
Badge +7

Ja, det er da ikke umuligt at der stadig er nogen der har en så antik ting liggende et sted.

Omdømme 7
Badge +7

Er der er et modelnummer på fjernbetjeningen? Vi har et meget gammelt fjernsyn, og fjernbetjeningen gik i stykker. Jeg googlede modelnummeret og købte en ny. 

Omdømme 7
Badge +7

Det kan næppe være andet end 3126 boksen. 3106 er endnu ældre.

Hej Wallys

Jeg har stadig en gammel 3126 box liggende, så hvis det er den, du har, kan jeg godt hjælpe.

Der er ingen serienummer eller lignende på selve fjernbetjeningen, men det er den originale.

Besvar