Finansnyhederne fra Tv 2 News | YouSee Community
Spørgsmål

Finansnyhederne fra Tv 2 News

Vis første besked

28 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
At D Play er så dyr skyldes jo at de skal hive alle de penge ind som de kan grundet deres mega dyre rettigheder, det er ikke pengene værd med de par kanaler som kan bruges. Skulle jeg skifte, hvilket vil naturligt ske hvis vores antenneforening skifter til Stofa, vil jeg aldrig købe D Play, TV2 Play er en anden sag det koster kun Kr. 139/måned for den reklamefri pakke, med Live streaming.

Hele pakken

Du får alle TV 2s livekanaler samt fuld adgang til alt indhold på TV 2 PLAY
  • Alle TV 2s livekanaler
  • Alle on demand-programmer
139 kr./md.Uden reklamer*

Hvad har DN og TV2, med hinanden at gøre? Har allerede abonnement hos Tv 2 play, så hvorfor denne beskrivelse? Det er ikke Tv 2 Play, som efterspørges.
Omdømme 4
Badge
Har taget en fast og stor beslutning om, at jeg op siger alle mine abonnementer hos YouSee Begrundelsen for dette er, at det nye tiltag hos yousee, er allerede at finde hos Waoo. Derfor som abonnement kunde hos YouSee, så skifter jeg 100 % til. Waoo. Dette er også gældende. Angående - Smart card. I phone 8? Mon ikke, at der bliver tilsendt et nyt smart-card fra Waoos side af?
Omdømme 7
Badge +7
Mon ikke, at der bliver tilsendt et nyt smart-card fra Waoos side af?

Det gør der jo kun når du ber om en nummerportering over til dem, hvis du vil beholde nummeret.

Besvar