Fejl på Humax boks - erfaringsudveksling | YouSee Community
Spørgsmål

Fejl på Humax boks - erfaringsudveksling

Omdømme 1
I går da jeg sad og så TV, meldte min boks pludselig fejl. Jeg fik desværre ikke skrevet fejlkoden ned. Jeg kunne intet gøre, den var helt frosset.

Jeg slukkede boksen bag på og tændte igen, da den efter lang tid, endelig startede op meldte den fejl på harddisk, og den krævede en formatering af harddisk, hvilket jeg havde svært ved at acceptere, da der ligger mange optagelser på den.
Jeg prøvede så at slukke boksen igen bag på, og hive strømstikket helt ud af boksen.
Da jeg startede den op igen virker alt igen normalt.

Det er blot en erfaringsudveksling, da jeg synes det vil være ærgeligt hvis andre får samme oplevelse og bare formatere sin harddisk, det er nok ikke helt så nødvendigt.

2 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +1
Den skal skiftes - den er ved at dø helt :S

Det gjorde min ysr-2000 også , og det var lige da den nye kom, så jeg fik den ombyttet til den nye.
Håber ikke det kan ske med den nye da 'optagelser' ligge inde hos yousee og ikke på en lokal harddisk.
Det giver så et par ulemper at det ligger i et stort arkiv, for man kan ikke spole uden meget store hak, samt der er flere kanaler man ikke har lov til at optage fra nu :S
Omdømme 1
Du har ret, nu er den rimelig død :-(

Jeg afventer tekniker opkald i dag, så må vi se om han kan gøre noget. Hvis ikke må jeg hoppe på den nye, selvom de ulemper den har på ingen måder er optimale.

Håber jeg så kan få den ombyttet uden beregning. Vi må se.

Besvar