Fejl på Hbo | YouSee Community
Spørgsmål

Fejl på Hbo


Jeg får jævnligt følgende fejlmeddelelse når jeg vil se HBO:

Der skete en fejl
Indholdet kunne ikke afspilles. Prøv evt. at genstarte tv-boksen.

Det er selvfølgelig prøvet men stadig samme fejl. Er der andre der har prøvet dette og kender løsningen?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Tulle2000

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg kan se, at du mangler svar her, så jeg byder gerne lige ind med et.

Sker det ligemeget hvilket indhold du vil se på HBO eller er der noget specifikt indhold, som du ikke kan starte afspilning på?

Hvilken af disse tv-bokse haves?
Jeg får præcis samme fejl på min boks, HBO Nordic vil simpelthen ikke afspille. Efter Boksen har forsøgt at loade indholdet i et par minutter får jeg:
Det skete en fejl. Indholdet kan ikke afspilles.

Apple tv og IOS app på telefonen kan heller ikke starte afsnittet på HBO

Det er nu tredje gang på en uge at jeg ikke kan se et afsnit af min serie.
Jeg har fint netværk og alle andre apps virker. Det er kun HBO gennem Yousef boks/yousee mobil app/yousee Apple TV app der har problemer

Jeg har YS-4000 og det er alt HBO indhold der ikke vil starte
Omdømme 7
Badge +7
Der er en generel fejl i øjeblikket. Der arbejdes på udbedring.
Super, tak for svar.
Har ikke kunnet finde, at der var meldt noget ud om et generelt problem, men dejligt at der bliver arbejdet på det.
Omdømme 7
Badge +7
Der er skrevet om det hele aftenen på You See Facebook.
okay, jeg har kun kigget her og forsøgt at tale med chat-bot'en
Jeg holder øje med facebook i stedet.
Tak for hjælpen

Besvar