Favoritliste på Humax box NU!!!!!! | YouSee Community
Spørgsmål

Favoritliste på Humax box NU!!!!!!

Omdømme 2
Badge

Jeg prøver for gud ved hvilke gang at appellere til yousee om at lave favoritliste funktion i Humax boksen. Jeg kender ikke til andre bokse eller tv’er der ikke har en simpel favoritliste så mand ikke behøver at scrolle forbi utallige kanaler man aldrig ser  

Grundpakken 2020 er nu så udvandet at jeg reelt kun har brug for 4 af kanalerne (DR1, DR2, TV2 og TV3) resten er stort set senior-tv :-(

Min bland-selv-10 er det samme nu hvor DN kanalerne er ude snart. 

Kom nu igang youSee!….ellers er det over & out  herfra fra en kunde gennem 28 år :-(

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +8

Du kan da bare flytte dine kanaler i den rækkefølge du vil have. Dine favoritter først, så skal du ikke længere forbi en helt masse andre kanaler først.

Omdømme 7
Badge +7

Netop, så er den ged barberet, hvor svært kan det være.

Omdømme 2
Badge

Tak for svar, men dette er jeg naturligvis godt klar over...men jeg vil nu hellere have en favoritliste, som jeg skriver...og som der er på stort set alle øvrige tv & tv-modtager på markedet.

Omdømme 7
Badge +7

Andre modtagere har også kanaler som der ikke haves rettighed til, derfor favorit mulighed, Humax boksene har kun kanaler som der er rettighed til, derfor ikke nødvendigt med favorit.

Omdømme 2
Badge

Radiomand, kan du ikke lade være at fortælle mig om favoritliste er nødvendig eller ej. Det er da ikke noget, du skal fortælle os andre (med mindre du er youSee ansat og prøver at gøde vandene).

Det er da ikke nødvendigvis ens ønske at se alle de kanaler, man har rettighed til, når nu de fleste kanaler er skudt helt forbi ens tv-behov. Hvad skal jeg fx. med tyske, svenske, norske kanaler, TV2 Charlie m.fl.?

Omdømme 7
Badge +7

De kanaler der ikke bruges er flyttet ned, dem der ses er flyttet op, nemt enkelt. 

Omdømme 6
Badge +1

Ideen med en favoritliste er jo netop at man kan smide nogle af de kanaler man aldrig ser, helt ud af listen.

Men det syntes yousee ikke da de jo stadig kyler ligegyldige kanaler såsom sverige og tyskland i grundpakken, og ikke i bland selv hvor man så kunne vælge dem man vil have.

Det er lidt det samme med discovery network kanalerne, bare omvendt - dem mener yousee jo at kun skal være i bland selv, og ikke i pakkerne.

Omdømme 7
Badge +7

Nabolands kanalerne koster stort set intet, derfor er de i Grundpakken. 

Badge +2

:relaxed: cwitt du går blot i menu indstillinger, og Kanaloversigt klikker der og lægger dine kanaler i den rækkefølge du ønsker 

Besvar