Farvel til Yousee | YouSee Community
Spørgsmål

Farvel til Yousee

Omdømme 6
Badge +1
Hmmm, det ser ud til at Yousee har skudt sig selv , ikke bare i foden, men i hovedet nu !!!

At opsige aftalen med Discovery Network, vil da resultere i masse flugt af kunder.

Personligt vil jeg da gå i forhandling med ny leverandør til vores antenneforening (som jeg er medlem af bestyrelsen)

Hvad siger i andre om dette ?

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/yousee-opsiger-kontrakt-med-discovery-networks/7813649

Og er det ikke lidt tåbeligt at man skal se det i nyhederne og ikke i et brev/mail fra youdontsee

10 Kommentarer

For mig at se er de begge skurke i det spil.

YouSee vil selvfølgelig gerne betale så lidt som muligt til leverandørerne.

Discovery vil gerne have kundebasen i en pakke, det giver flere penge i kassen.
Kan man i Bland Selv undlade at vælge Discovery's kanaler, mister de jo penge.

Så jeg må give YouSee ret i at det giver større valgmulighed.
Vil man se Discovery's kanaler, må man betale for det.
Hvad man allerede gør via pakkepriserne i øjeblikket.

Det næste er så om pakkerne bliver billigere når Discovery ikke er med i dem.

Det bliver interessant at se om Discovery alligevel indgår en aftale. Det er ikke så få kunder det drejer sig om. Og ikke alle kan smutte et andet sted hen pga. lokale aftaler.
Omdømme 6
Badge +1
Hvis du tror at youhuu sætter prisen NED, skal du vist se efter i vejviseren.
De skriver jo at vi bare får andre kanaler og at prisen ikke bliver sat op.

Det er ligesom chips poserne, de fylder det samme, men der er mindre i og de koster det samme.
Så opdager KUNDERNE nok ikke at de faktisk får mindre for pengene.
Så blev jeg vist lige cable cutter.....

Tænker at jeg for fremtiden vil streame DR, Viaplay, TV2 Play og DPLAY på mit ATV 4K.

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med ovenstående?
For mig at se er de begge skurke i det spil.

YouSee vil selvfølgelig gerne betale så lidt som muligt til leverandørerne.

Discovery vil gerne have kundebasen i en pakke, det giver flere penge i kassen.
Kan man i Bland Selv undlade at vælge Discovery's kanaler, mister de jo penge.

Så jeg må give YouSee ret i at det giver større valgmulighed.
Vil man se Discovery's kanaler, må man betale for det.
Hvad man allerede gør via pakkepriserne i øjeblikket.

Det næste er så om pakkerne bliver billigere når Discovery ikke er med i dem.

Det bliver interessant at se om Discovery alligevel indgår en aftale. Det er ikke så få kunder det drejer sig om. Og ikke alle kan smutte et andet sted hen pga. lokale aftaler.

Køber ikke helt dit argument da de jo lægger andre udbyderes kanaler som TV2 og NENT i pakkerne. Hvis de virkelig ville give os frit valg burde alle kanaler jo være vælg selv.....
JsprWnd: Burde jeg have skrevet, Absolut enig, det vil være det mest korrekte med helt frit valg.
Omdømme 6
Badge +1
Kommer aldrig til at ske med totalt bland selv.
Mange af de faste kanaler i grundpakken er jo gratis og dermed vil de tabe mange penge, når folk fravælger dem i bland selv.
Det er nok derfor boxer faktisk er dyrere hvis man vælger samme kanaler - det kan man dog ikke da boxer ikke har samme udvalg, dog har de jo discoverys kanaler som mulighed.
Omdømme 7
Badge +3
Kommer aldrig til at ske med totalt bland selv.
Mange af de faste kanaler i grundpakken er jo gratis og dermed vil de tabe mange penge, når folk fravælger dem i bland selv.
Det er nok derfor boxer faktisk er dyrere hvis man vælger samme kanaler - det kan man dog ikke da boxer ikke har samme udvalg, dog har de jo discoverys kanaler som mulighed.

Desværre mangler Boxer kanalerne ID og Discovery Science. Man kan få Dplay med Boxer, men i henhold til Boxers hjemmeside er det uden livekanaler. Herudover mangler Boxer meget andet, bl.a. BBC, Viasat Nature, Viasat History og Viasat Explorer. Det er alle kanaler med seriøst indhold.
Omdømme 7
Badge +6
Hmmm, det ser ud til at Yousee har skudt sig selv , ikke bare i foden, men i hovedet nu !!!

At opsige aftalen med Discovery Network, vil da resultere i masse flugt af kunder.

Personligt vil jeg da gå i forhandling med ny leverandør til vores antenneforening (som jeg er medlem af bestyrelsen)

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/yousee-opsiger-kontrakt-med-discovery-networks/7813649Og er det ikke lidt tåbeligt at man skal se det i nyhederne og ikke i et brev/mail fra youdontsee

Jeg vil sige at du maler Fanden på vægen med og sige at der sker masseflugt, men det står da frit for folk at forlade butikken hvis de ikke kan li' lugten i bageriet.
Selv er jeg bedøvende ligeglad med at de Discovery kanaler ryger ud og tilsyneladende er bestyrelsen af vores antenneforening også ret ligeglade, da de vist godt ved at der stort set ikke er nogen her i vores boligområde der interesserer sig for de kanaler alligevel, de er mere vilde med Viasat's kanaler.

Men det er ikke YouSee der har skudt sig selv i foden/hovedet, det er Discovery, fordi de åbenbart har været så torske dumme i det firma og tro, at den her patetiske møg beskidte hetz kampagne at de har kørt mod YouSee i de seneste uger ikke ville komme til at få konsekvenser for dem.

Men du skal også være obs på at forlader i YouSee, så har TDC/YouSee lov til at komme og fjerne ALT hvad de har sat op til levering af TV og internet hos jer, hvilket også incl. alle de kabler der er lagt i hele området, da det er TDC/YouSee's ejendom, for det skal i købe hvis i ønsker at beholde det til brug hos en anden leverandør.
Omdømme 6
Badge +1

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/yousee-opsiger-kontrakt-med-discovery-networks/7813649Og er det ikke lidt tåbeligt at man skal se det i nyhederne og ikke i et brev/mail fra youdontsee

Jeg vil sige at du maler Fanden på vægen med og sige at der sker masseflugt, men det står da frit for folk at forlade butikken hvis de ikke kan li' lugten i bageriet.
Selv er jeg bedøvende ligeglad med at de Discovery kanaler ryger ud og tilsyneladende er bestyrelsen af vores antenneforening også ret ligeglade, da de vist godt ved at der stort set ikke er nogen her i vores boligområde der interesserer sig for de kanaler alligevel, de er mere vilde med Viasat's kanaler.

Men det er ikke YouSee der har skudt sig selv i foden/hovedet, det er Discovery, fordi de åbenbart har været så torske dumme i det firma og tro, at den her patetiske møg beskidte hetz kampagne at de har kørt mod YouSee i de seneste uger ikke ville komme til at få konsekvenser for dem.

Men du skal også være obs på at forlader i YouSee, så har TDC/YouSee lov til at komme og fjerne ALT hvad de har sat op til levering af TV og internet hos jer, hvilket også incl. alle de kabler der er lagt i hele området, da det er TDC/YouSee's ejendom, for det skal i købe hvis i ønsker at beholde det til brug hos en anden leverandør.

Nu ejer vi så vores kabler og udstyr, som iøvrigt er installeret af Dansk kabel tv. Yousee leverer kun tv til vores anlæg, og det vil en anden leverandør jo også selv gøre.
Men ja , mange har yousee som leverandør helt ind til hus/lejlighed og så er det som du skriver.
Giv det lige et par uger, inden man siger om det er dumt eller smart at yousee har opsagt meget fodbold osv, for mig er det discovery kanalerne jeg har stor glæde af, og andre syntes måske det er reality på 4-5-6 de kommer til at mangle.

Vi er heldigvis alle forskellige.
Omdømme 3
Så blev jeg vist lige cable cutter.....

Tænker at jeg for fremtiden vil streame DR, Viaplay, TV2 Play og DPLAY på mit ATV 4K.

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med ovenstående?

Vi gør noget lignende, farvel flow tv og elendige reklamer!

Besvar