Er ikke så sikker på at opsige abonnementer hos YouSee alligevel | YouSee Community
Spørgsmål

Er ikke så sikker på at opsige abonnementer hos YouSee alligevel

Omdømme 4
Badge
Begrundelsen for dette er, at jeg som bruger mister YouSee-musik. Hvis jeg skifter til anden udbyder? Waoo? Hvis! Jeg får denne mulighed at tilkøbe ID-kanalen på Bland Selv-pakken. Selvom, at jeg stadig har abonnement på stor pakke, så er jeg stadig at finde hos YouSee. Kan dette lade sig gøre? Uden, at kunden har eller er Bland Selv abonnement?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Selv om der skulle opsiges TV og bredbånd, så kan telefoni da beholdes, og derved stadig have adgang til musik, da det jo er med i Mobil abonnementet.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis kanalerne ikke er hos YouSee, så får jeg Dplay.
Omdømme 6
Badge +1
Jeg afventer med at afmelde mit og boligforeningen, til om et par måneder.
Håber på at yousee så har taget sig sammen og laven en ny aftale med discovery network.
Men ifølge en kontraktforhandler hos yousee, kan det nemt løbe langt ind i det nye år før det sker.
Omdømme 4
Badge
Selv om der skulle opsiges TV og bredbånd, så kan telefoni da beholdes, og derved stadig have adgang til musik, da det jo er med i Mobil abonnementet.
Håber bare på, at DN og YouSee forhandler deres position over for deres bruger, så begge parter kan være tilfredse. Uden, at skuffe kunderne. Waoo har vist ikke musik, som yousee har? De har franske kanaler på deres pakke, som er i mine øjne. Fatter ikke en bjælde at sproget. Derfor, at jeg stadig bibeholder YouSee, som forhandler med DN.

Besvar