Svar

Er det tilladt, at vedlæge youtube video på dette forum. Hvis det har relevans?

Omdømme 4
Badge +1

Er bekendt med, at link er tilladt, er YouTube også? 🤔

Hvis dette skulle være tilfældet, så har jeg en/flere alletiders musikvideo 😉

Tør på ingen måde, at være den første. Hvis det er ulovligt. Der bryder rettighederne.

Kan sige og tilføje, at det omhandler, JEAN-MICHEL JARRE 😉

icon

Bedste svar af Ôzcan 27 december 2019, 08:52

Hej Phoenix 73

YouTube link er tilladt herinde :) 

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +1

Tror ikke du må, da det nok er uden producentens lov, og dermed et brud på opretshavrettighederne.

At det ligger på youtube er gør det ikke lovligt, men det er jo googles problem. google ejer youtube.

… og så har det ikke så meget med kabel tv at gøre :D

Omdømme 4
Badge +1

Tror ikke du må, da det nok er uden producentens lov, og dermed et brud på opretshavrettighederne.

At det ligger på youtube er gør det ikke lovligt, men det er jo googles problem. google ejer youtube.

… og så har det ikke så meget med kabel tv at gøre :D

Kære eve

Håber bare på, at du har hørt, Jean Michel  jarre? 😉

Omdømme 7
Badge +6

Jeg tror nok hellere at du må lade være, da det er ret bøvlet med ophavsret, for efter de guide guidelines jeg lige har prøvet at kigge på for forumet, der skal du først undersøge Jarre’s pladeselskab om du må dele noget af hans musik på YouTube her på forummet.

Kender godt Jarre, jeg har flere af hans originale album releases på LP, så ikke noget af det remastered stands der senere er blevet udgivet.:relaxed:

Badge +2

:slight_smile: Er givet YouSee Forum Team, der har svaret på dette spørgsmål.

Omdømme 3
Badge +3

Hej Phoenix 73

Omdømme 4
Badge +1

Hej Phoenix 73

Hej Ozcan

Jeg takker mange gange for, at du har afklaret dette spørgsmål 😉Derfor bliver du placeret som bedste svar 😊

Besvar