Er den nye kunde som op siger alle abonnementer hos YouSee | YouSee Community
Spørgsmål

Er den nye kunde som op siger alle abonnementer hos YouSee

Omdømme 4
Badge

Bortset lige fra mobil abonnement. Hvorpå, at jeg har fri tale. Hos waoo har jeg 50 timers taletid, så er glad for at abonnementet stadig kan bistå hos YouSee. Jeg skifter til waoo. Begrundelsen for dette er, at YouSee reklamere med at der kommer nye kanaler og tv2-play. Har allerede abonnement på 2 play, så hvorfor fortsætte af samme vej? Når waoo tilbyder alle DN kanaler, som jeg ville miste ved at bibeholde yousee.

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det står dig da helt frit for at opsige, der er ingen tvang til at være kunde.

Omdømme 1

Streamingtjenesterne er tilvalg (pointkøb) men man kan typisk spare lidt ved at have dem gennem YouSee.

Omdømme 4
Badge

Streamingtjenesterne er tilvalg (pointkøb) men man kan typisk spare lidt ved at have dem gennem YouSee.

Hvad hjælper det mig? Hvis! YouSee ikke får DN på deres pakkeløsning? Ekstra udgifter? Ja!

Omdømme 4
Badge

Er ikke så sikker mere på, at jeg vil opsige abonnementer hos YouSee alligevel..Begrundelsen er, at selvom det skulle glippe mellem DN og YouSee, så findes der heldigvis YouTube. Hvorpå, at man har mulighed for at følge med i diverse: Hunting Ghost/Devil Hunting. Amerikansk og engelske udsendelser på YouTube, som virker troværdige? Der er alt for meget til, at man kan eller har den holdning til at konkludere eller affeje deres troværdige beviser? Man skal nok være en skuespiller. For at være så oplagt og troværdig.Hvis! Det er fake?  Har set mange udsendelser. Hvorpå, at selv diverse hardcore er bange for, at der er indhold i deres fornemmelse(BEVISER)! Hvordan kan man bortforklare noget, som der kan dokumenteres? 

Besvar