Ekstrakanaler? | YouSee Community
Spørgsmål

Ekstrakanaler?

Vis første besked

42 Kommentarer

Tjekkede lige endnu en gang, og du har ret - den er der også. Bare mig der ikke kigger ordentligt efter.

Uanset, så har jeg tidligere læst, på dette forum tror jeg, at visse kanaler kun tilbydes som tilkøb, og ikke er en del af bland-selv pakken. Men det er måske fortid ?

Hvad hvis man gerne vil have fx 12 kanaler. Kan man så ikke tilkøbe 2 enkelte fremfor at gå op til 20 bland selv ?
Omdømme 7
Badge +7
Der kan enten haves extra kanaler, eller bland selv, ikke begge dele.
Så ekstra kanaler er kun relevant for grund/mellem/fuldpakke uden bland selv ?

Er det ikke længere korrekt at der findes flere kanaler til tilkøb end dem der udbydes via bland selv ?
Omdømme 7
Badge +7
Extra kanaler er kun som tillæg til de faste pakker, der er 94 kanaler i alt at vælge i mellem ved bland selv, derved giver det 48 kanaler som er uden for pakke, da Mellempakke er grund +10 faste, Fuldpakke er Grund + 36 faste. Så der derved kommes op på et total antal af 118 kanaler Grundpakke + alle øvrige kanaler.
Så forstår jeg dig rigtigt, at der ikke udbydes andre kanaler end dem der alle er tilgængelige via bland selv ?
Har ikke nogen konkret i tankerne, blot nysgerrig på udbuddet.
Omdømme 7
Badge +7
Der kan vælges mellem de i alt 94 kanaler der er uden for Grundpakken. Derudover så er der diverse Streaming som kan vælges, f.eks, så koster Dansk filmskat 3 kanaler, Viasat Film koster 6 kanaler.
Omdømme 7
Badge +7
Du tager nogen af de dyre ekstra kanaler og undersøger om de kan fås som bland selv. Det giver sikkert dårlig økonomi for YouSee, at bruge meget dyre ekstra kanaler som bland selv. Jeg kiggede lige på den dyreste ekstra kanal "Pink Plus" og kunne umiddelbart ikke finde den som bland selv mulighed.
Der kan vælges mellem de i alt 94 kanaler der er uden for Grundpakken. Derudover så er der diverse Streaming som kan vælges, f.eks, så koster Dansk filmskat 3 kanaler, Viasat Film koster 6 kanaler.
Svarer stadig ikke på om der er andre kanaler.

Du tager nogen af de dyre ekstra kanaler og undersøger om de kan fås som bland selv. Det giver sikkert dårlig økonomi for YouSee, at bruge meget dyre ekstra kanaler som bland selv. Jeg kiggede lige på den dyreste ekstra kanal "Pink Plus" og kunne umiddelbart ikke finde den som bland selv mulighed.
Så med andre ord er der altså nogle kanaler man slet ikke kan få - ikke engang tilkøbe - når man har bland selv ?
Omdømme 7
Badge +7
Jeg kiggede lige på den dyreste ekstra kanal "Pink Plus" og kunne umiddelbart ikke finde den som bland selv mulighed.
Kan slet ikke finde den kanal.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, "Pink Plus" koster 193 kr. per måned hos YouSee som ekstra kanal. Det gør den næsten 4 gange dyrere end den næst dyreste til 50 kr. Det ville være dårligt købmandsskab at tilbyde den som bland selv.
Virker dog underligt at man er afskåret fra tilkøb af kanaler når man har bland selv. Ved ikke om den omtalte kanal er den eneste, men alligevel.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis ikke at f.eks bland selv 10 er nok, så skal man op på 20, prisforskellen er Kr. 50, så det kan sagtens være billigere end at tilkøbe extra kanaler/Streaming, hvilket jo så heller ikke er muligt.
Men spørgsmålet er stadig om alle kanaler kan fås via bland selv.
Omdømme 7
Badge +7
Det er sikkert teknisk muligt, men af og til foretager YouSee nogle underlige beslutninger. Vi undrer os her meget om den tåbelige fokus på en gammeldags teknologi som en TV boks. Skulle vi have en boks fra alle de udbydere vi bruger på vores, ville der være mange bokse ved vores TV. Apps er selvfølgelig vejen frem, og selv YouSee synes at komme til fornuft efter mange år.

http://www.recordere.dk/2018/02/yousee-erstatte-tv-boksene-apps/
Omdømme 7
Badge +7
Kan ikke se at der er andre en dem der er i bland selv listen, det er jo en del, selv om der ses bort fra Arabiske, Polske, Spanske, Thailandske og Franske kanaler.
Omdømme 7
Badge +3
Her på dette Link kan ses 97 kanaler, jeg kan vælge imellem som Ekstra kanaler, der er mindst 2 kanaler du ikke kan få i Bland selv.

https://yousee.dk/tv/ekstrakanaler/bestil_ekstrakanaler.aspx
Omdømme 7
Badge +7
Det er sikkert teknisk muligt, men af og til foretager YouSee nogle underlige beslutninger. Vi undrer os her meget om den tåbelige fokus på en gammeldags teknologi som en TV boks. Skulle vi have en boks fra alle de udbydere vi bruger på vores, ville der være mange bokse ved vores TV. Apps er selvfølgelig vejen frem, og selv YouSee synes at komme til fornuft efter mange år.

http://www.recordere.dk/2018/02/yousee-erstatte-tv-boksene-apps/

Det er i fremtidens plan at overgå til til IPTV, og lukke det nuværende net.

Besvar