Ej modtaget mail omkring kompensation | YouSee Community
Spørgsmål

Ej modtaget mail omkring kompensation


Hej YouSee

Vi har desværre heller ikke modtaget enmail fra jer med i formation om kompensation vedrørende jeres mega store nedbrud den 31.12 og 1.1.

Med Venlig hilsen
Mette Kirstine kristensen

32 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Jeg og flere andre har faktisk stadig ikke modtaget de 2 mails, og de kan heller ikke ses i vores indbakke på mit yousee
Omdømme 7
Badge +7
Tænke sig her i år 2017, at en mail ikke kan sendes ud samtidig til alle. 3 dage, og vi er stadig mange der ikke har fået. Mon ikke Yousee skulle udskifte deres EDB systemer:)
Tror de har sat dig på den "sorte liste". 🙂
Omdømme 7
Badge +4
Tænke sig her i år 2017, at en mail ikke kan sendes ud samtidig til alle. 3 dage, og vi er stadig mange der ikke har fået. Mon ikke Yousee skulle udskifte deres EDB systemer
Omdømme 7
Badge +7
Fik også i går.
Så fik vi langt om længe - så folk den kommer nok snart for vi plejer være sidst i køen herhjemme
Omdømme 7
Badge +7
Kan også poste nedenstående i denne tråd. Jeg har blot fået besked på, at mailen vil blive afsendt i dag.

Kære kunde

Som du sikkert ved, blev vi ved årsskiftet ramt af et stort tv-nedbrud.
Nedbruddet betød, at mange af vores kunder måtte undvære tv nytårsaften. Det er vi rigtig kede af. Som et plaster på såret har vi derfor sammensat en filmpakke, som vi håber, at du og din familie vil få glæde af.
 
Fra på lørdag og måneden ud får du fri adgang til:
 
Filmkanalen Viasat Film Premiere, som du kan se direkte på dit tv.
Her kan du se topfilm som Star Wars - The Force Awakens, Zootropolis, The Danish Girl, Straight Outta Compton, Flaskepost fra P (fra 22. januar) og mange flere.
 
Fem udvalgte lejefilm, som du kan se på din mobil, tablet, pc og tv-boks. Captain Fantastic, The Hateful Eight, Antboy 3, Kvinden i guld og Blood Father.
 

Over 250 populære film fra Viasat, som du kan se på din mobil, tablet, pc og tv-boks, når og hvor det passer dig.

Allerede nu kan du på yousee.dk/filmpakken finde svar på eventuelle spørgsmål og læse mere om, hvordan du får adgang til de mange film. 
Og fra på lørdag kan du så tage hul på selve filmpakken.

Vi ønsker dig rigtig god fornøjelse. 

Venlig hilsen


Koncerndirektør, YouSee


Jørn, jeg tror folk godt vil have mailen tilsendt, når Yousee nu har lovet det, og når de så ikke engang har fået det i indbakken, som Yousee siger, indeholder alle mails fra dem, så bliver kunderne sure

Selvfølgelig. Jeg har jo heller ikke modtaget mailen som privat kunde, men alene en meddelelse til foreningen.
Hej Stefan har kigget på mit yousee. Alle mine oplysninger står korrekt der, og jeg har inden for de sidste tre uger, modtaget tre mails fra jer angående andre af mine produkter fra jer. Mvh Christina
Omdømme 7
Badge +4
Kan også poste nedenstående i denne tråd. Jeg har blot fået besked på, at mailen vil blive afsendt i dag.

Kære kunde

Som du sikkert ved, blev vi ved årsskiftet ramt af et stort tv-nedbrud.
Nedbruddet betød, at mange af vores kunder måtte undvære tv nytårsaften. Det er vi rigtig kede af. Som et plaster på såret har vi derfor sammensat en filmpakke, som vi håber, at du og din familie vil få glæde af.
 
Fra på lørdag og måneden ud får du fri adgang til:
 
Filmkanalen Viasat Film Premiere, som du kan se direkte på dit tv.
Her kan du se topfilm som Star Wars - The Force Awakens, Zootropolis, The Danish Girl, Straight Outta Compton, Flaskepost fra P (fra 22. januar) og mange flere.
 
Fem udvalgte lejefilm, som du kan se på din mobil, tablet, pc og tv-boks. Captain Fantastic, The Hateful Eight, Antboy 3, Kvinden i guld og Blood Father.
 

Over 250 populære film fra Viasat, som du kan se på din mobil, tablet, pc og tv-boks, når og hvor det passer dig.

Allerede nu kan du på yousee.dk/filmpakken finde svar på eventuelle spørgsmål og læse mere om, hvordan du får adgang til de mange film. 
Og fra på lørdag kan du så tage hul på selve filmpakken.

Vi ønsker dig rigtig god fornøjelse. 

Venlig hilsen


Koncerndirektør, YouSee


Jørn, jeg tror folk godt vil have mailen tilsendt, når Yousee nu har lovet det, og når de så ikke engang har fået det i indbakken, som Yousee siger, indeholder alle mails fra dem, så bliver kunderne sure
Omdømme 7
Badge +7
Kan også poste nedenstående i denne tråd. Jeg har blot fået besked på, at mailen vil blive afsendt i dag.

Kære kunde

Som du sikkert ved, blev vi ved årsskiftet ramt af et stort tv-nedbrud.
Nedbruddet betød, at mange af vores kunder måtte undvære tv nytårsaften. Det er vi rigtig kede af. Som et plaster på såret har vi derfor sammensat en filmpakke, som vi håber, at du og din familie vil få glæde af.
 
Fra på lørdag og måneden ud får du fri adgang til:
 
Filmkanalen Viasat Film Premiere, som du kan se direkte på dit tv.
Her kan du se topfilm som Star Wars - The Force Awakens, Zootropolis, The Danish Girl, Straight Outta Compton, Flaskepost fra P (fra 22. januar) og mange flere.
 
Fem udvalgte lejefilm, som du kan se på din mobil, tablet, pc og tv-boks. Captain Fantastic, The Hateful Eight, Antboy 3, Kvinden i guld og Blood Father.
 

Over 250 populære film fra Viasat, som du kan se på din mobil, tablet, pc og tv-boks, når og hvor det passer dig.

Allerede nu kan du på yousee.dk/filmpakken finde svar på eventuelle spørgsmål og læse mere om, hvordan du får adgang til de mange film. 
Og fra på lørdag kan du så tage hul på selve filmpakken.

Vi ønsker dig rigtig god fornøjelse. 

Venlig hilsen


Koncerndirektør, YouSee
Nej, jeg har kun modtaget den som en normal e-mail.
Omdømme 7
Badge +4
I dag har jeg modtaget post omkring filmpakken. En ud af to er vel også meget godt.

Ligger den i din indbakke i mit yousee ?
I dag har jeg modtaget post omkring filmpakken. En ud af to er vel også meget godt.
Omdømme 7
Badge +4
Jeg har ikke modtaget nogen mail som kunde. Har modtaget foreningsmail om problemerne. Det er jo ikke det samme. Hvad laver I?

Jeg har heller ikke modtaget mail som kunde, den ligger heller ikke i indbakken i mot Yousee

Min forening har heller ikke modtaget mail
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har ikke modtaget nogen mail som kunde. Har modtaget foreningsmail om problemerne. Det er jo ikke det samme. Hvad laver I?
Omdømme 6
Badge +3
Jeg har modtaget en mail igår hvori det fremgår, at de vil sende en ny mail med info om kompensation senere på aftenen.

Den info-mail har jeg naturligvis aldrig modtaget. Er jeg overrasket? Nej ikke ligefrem.
Hvorfor? Yousee...

Mvh
Daniel

Du skulle nok læse emailen en ekstra gang, inden du farer i kridthuset !
Der står intet i emailen om, at der ville komme mere info om aftenen.
Der står: "Du hører fra os, så snart vi har nyt om dit plaster på såret."

Mvh.


Redigeret af Kasper d. 4/1-17 - fjernet personlig oplysning i citat.
Omdømme 6
Badge +3
Min email fandt jeg i "Uønsket post". Til gengæld så har jeg ikke fået hverken email eller Sms, de sidste mange år - selv om jeg er tilmeldt.
Tror deres system ikke virker, fordi det er blevet for uoverskueligt for dem, som sidder med det. Lige som de fleste i kundeservice, ikke ved en ret meget om, det der forgår.
Det er sgutte særlig godt klaret, af en så stor koncern. Og det er blevet endnu værre efter sammemsmeltningen med TDC !
Stort er ikke altid lig med bedre !

Mvh.
Omdømme 2
Badge +1
Hej igen

Jeg glemte også at nævne, at det kan være værd at tjekke om oplysningerne, der står på Mit YouSee er opdateret.


Måske har man ikke fået mailen, hvis der under "Mine oplysninger" på Mit Yousee ikke er sat x ved at man ønsker at få driftsinformation på e-mail. Jeg havde kun sat x ved at SMS driftsinformation og jeg har ikke fået mailen - så det er måske en forklaring??
Omdømme 7
Badge +4
Hej igen

Jeg glemte også at nævne, at det kan være værd at tjekke om oplysningerne, der står på Mit YouSee er opdateret.


Stefan, kan du forklare hvorfor denne mail heller ikke er i indbakken i ?

Jeg tror, det er jeres systemer, der OGSÅ driller her
Min passer. Og min kontakt-mail er til yousees egen postserver. Jeg har heller ikke set nogen mail (heller ikke som spam).
Omdømme 7
Badge +7
Det er de ikke, der er skrevet om det i en anden tråd. Meget mangelfuldt.
Omdømme 5
Badge +6
Hej igen

Jeg glemte også at nævne, at det kan være værd at tjekke om oplysningerne, der står på Mit YouSee er opdateret.
Har heller ikke modtaget nogen e-mail. Mvh Christina Nielsen
Ja vi har heller ikke fået en mail.
Får man også denne mail, hvis man er frameldt jeres nyhedsbreve?
Omdømme 7
Badge +4
Hej

Vi har sendt en del mails ud, og derfor kan det tage lidt tid at få dem alle sammen afsted, men vi skulle meget gerne have fået alle afsted nu.

Vi har dog oplevet, at vores mails er endt i spam-mappen, så det kan være værd at kigge der. Ellers kan vores mail læses her: https://kundeservice.yousee.dk/nyheder/nyhedsarkiv/undskyld-fra-yousee


I det her tilfælde tror jeg, at kunder vll have mailsen tilsendt

Besvar