Spørgsmål

DRTV på Yousee Boks

Jeg er  lidt i vildrede. Kommer der en “app på yousee boksen” der hedder DR TV som kan vise alle DR kanaler ? Eller hvad ? Synes kun jeg kan læse om det her på forum. Har set andre har meldt ud at det kommer på deres bokse. Har Yousee et eller andet sted jeg kan læse om det ?

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det er korrekt at DRTV (HBB TV) vil komme på, der er allerede den kanal, der er bare ikke noget på den endnu.

Badge +2

:relaxed: YouSee integrerer DRTV. og ifølge dem selv. youSee bliver det vel medio januar. 2020.hvor alt DR TV’s indhold vil være tilgængeligt på. deres altså youSee,s platforme. (tv-boks, app, web)  

Omdømme 7
Badge +7

Har ikke hørt noget om at det også vil være på App/Web, men det kommer som skrevet på TV boksen.

Omdømme 4
Badge +1

Waoo, pha 1 😉

Du vedlagede en kommentar på min side. Virkede som om, at jeg var en som skrev til mig selv. Selvom, at det var dig som bruger. Vedlagede kommentaren 😉

Badge +2

Radiomanden jeg har læst det som skrevet her fra andet Sites.

“Vi er i fuld gang med at integrere DR TV, og vi er klar i midten af januar, hvor alt DR TV’s indhold vil være tilgængeligt på vores platforme (tv-boks, app, web) Udtalelse kommunikations rådgiver i TDC Group :relaxed:  

Omdømme 2
Badge

Er der nogen der har en update på hvornår DRTV kommer på vores yousee bokse (har selv Humax)?

Vi har nu rundet ‘midten’ af januar og der burde vist have været en løsning klar nu ifølge. yousee. 

Badge +2

:relaxed: Måske den kommer, samtidigt med som DR2+ Starter ellers ingen ide.

Omdømme 7
Badge +7

Seneste melding er , kommer snart. Der er ingen yderligere oplysninger.

Badge +2

:relaxed: DRTV er udsæt til næste mdr. så det går jo godt.. Er efterhånden en smule til grin..

Omdømme 2
Badge

:relaxed: DRTV er udsæt til næste mdr. så det går jo godt.. Er efterhånden en smule til grin..

Tak for info...men gud fader bevares! 

Hvis Yousee er ligeså forberedte på DRTV løsningen som de var med omlægningen her d. 1. jan 2020, så er vi doomed allesammen. Suk! :rolling_eyes:

Omdømme 7
Badge +7

Det er sgu da godt at det er på TVet.

Besvar