Discoverys kanaler går i sort fra Nytår

Omdømme 7
Badge +3

Yousee skriver de ikke når at få lavet en ny aftale inden...

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Btw, jeg er ikke en af dem der forlader Yousee, men mit gæt fra et par måneder siden på 200.000 til 300.000 kunder forlader dem er måske for lavt sat!

Omdømme 6
Badge +1

For en gangs skyld skriver yousee da selv om dette - selvom jeg måtte høre om det først i nyhederne

https://mustsee.yousee.dk/tv2020-pressemeddelelse

Omdømme 7
Badge +6

Btw, jeg er ikke en af dem der forlader Yousee, men mit gæt fra et par måneder siden på 200.000 til 300.000 kunder forlader dem er måske for lavt sat!

Jeg tror nærmere at de er sat for højt grundet de seneste seertal målinger for hele landet.

http://tvm.gallup.dk/tvm/pm/2019/pm1944_LiveVosdal.htm

Man skal passe på med at gøre de kanaler langt mere vigtige for folk end de i realiteten kun er, for de tal som Discovery også altid har jongleret med i deres propaganda kampagner er rent grebet ud af den blå luft og afspejler ikke de realistiske seertal på deres kanaler.

Omdømme 7
Badge +7

Kan bestemt ikke hidse mig op over det, ærgerligt med Discovery, og til dels med Kanal 5, den bruges dog kun få måneder om året, AP lidt ind i mellem, resten er skrald, så ikke det store afsagn, man vender sig nok hurtigt til at de ikke er der mere.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg kender mange tennis fans som nødigt vil undvære Eurosport’s kanaler, men der kan tilkøbes ES Playeren, som mange gør alligevel.

Finans. dk skriver Yousee skulle under forhandlingerne tilbudt at Kanal 5 kunne blive i pakkerne, men det vil DN ikke gå med til, det er alt eller intet...

Omdømme 3

Nu da jeg har fravalgt alle DN kanaler i bland selv, betyder det så at DN ikke får en rød reje fra mig (kun for kanal 5 som ligger i grundpakken) for jeg vil nemlig ikke betale til dem

Omdømme 7
Badge +7

Kanal 5 vil IKKE være i Grundpakken, den udgår naturligvis sammen med de øvrige DN kanaler..

Omdømme 3

til Radiomanden; jeg mener fra nu af

Besvar