CI+ modul og streaming | YouSee Community
Spørgsmål

CI+ modul og streaming

Jeg mangler 3 CI+-moduler til mine nye Bland Selv-kort, og vil lige høre, hvad de koster gennem YouSee?

Har talt med Elgiganten, og som jeg forstår det, så får man dem automatisk med, hvis man tegner sit abonnement gennem dem, så jeg er lidt uforstående overfor, at jeg selv skal købe disse til mine fjernsyn, blot fordi jeg selv har ændret mit abonnement gennem YouSee-kundeservice?

Kan det virkelig være rigtigt?

Og så skal jeg lige have bekræftet, at man selvfølgelig godt kan benytte streamingtjenesterne i Bland Selv-pakken, selvom man ikke kører det via en boks, men blot med kort og CI-moduler? (Har set et andet 7 måneder gammelt indlæg, hvor der skrives, at man ikke kan benytte streamingtjenesterne uden boks - Det håber jeg ikke er tilfældet længere)

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Se det redigerede opslag.
Omdømme 7
Badge +7
Der første kort er gratis, de efterfølgende koster et engangs beløb på Kr. 100. Ca modulerne skal købes, de koster omkring Kr. 300.
For at kunne bruger de streaming tjenester der tilbydes, så kan de kun ses på You See platformene, TV boks, Apps og Web TV.
Der er App till Android, iOS, samt till Android TV, Shield, Sony og Philips TVer, samt til Samsung og LG TVer af nyere dato.
Men man kan vel bare benytte YouSee-appen der er direkte på Smart-TV'et til streamingtjenesterne?

(Ovenstående fortalte "Sælgerne" i kundesupport INTET om.. Så de skal nok en tur på skolebænken.. 😞

Besvar