C More | YouSee Community
Svar

C More

Badge

Hej  jeg har fået c more og en kanal til  jeg har haft dem i 10 mdr  uden at se dem

hvor finder jeg dem   , har opdateret kanaler på TV men de kommer ikke til syne

Vh Hannibal 

icon

Bedste svar af Radiomanden 19 oktober 2019, 12:52

Der er IKKE en App til det fabrikat, kun til dem der er nævnt tidligere. C More findes på platformene under Menu/kanaler.

Se original

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

C More er en Streaming tjeneste, kan ikke ses på TV, kun  via You See platformene.

Badge

Tak for svar  , men jeg blev ikke klogere af det  jeg  aner ikke hvad en streaming platform er

og hvor jeg køber sådan en  

Omdømme 7
Badge +3

Hej, hvad slags TV har du? på et Samsung tv, kan det godt ses på tvet med en Cmore app

ellers kan man bruge en Yousee TV app.

Omdømme 7
Badge +7

Alle der har You See TV har adgang til deres TV/Film App og Web TV, haves et nyere Sony, Philips, Samsung eller LG, så er der app til dem.

C More via You See kan KUN ses på deres platforme.

Badge

Mit TV er et Panasonic TX-50CS   det har også internet opkobling    jeg ved ikke hvor i finder de app

min telefon modtager heller ikke C more og de åbnes da via Yousee app

jeg har også Yousee Premiere film  den hart jeg heller ikke set nogen steder  , men kan skifte den ud med en anden  kanal men det bliver den nok ikke synlig af

Omdømme 7
Badge +7

Der er IKKE en App til det fabrikat, kun til dem der er nævnt tidligere. C More findes på platformene under Menu/kanaler.

Omdømme 6
Badge +1

C More er en Streaming tjeneste, kan ikke ses på TV, kun  via You See platformene.

Du får da et par kanaler med cmore (gennem yousee)

cmore first

cmore hits

cmore series

cmore stars

Samt adgang til streaming gennem yousee app eller box

Omdømme 7
Badge +3

Ja, efter jeg havde skrevet det, kom jeg i tanke om man vist ikke kan se det med C More app på TV’et, hvis man har det gennem Yousee?

Men jeg har selv haft C More , som EveTossen siger, får man nogle kanaler ved at vælge det i Bland Selv… men det får man vist ikke har man C More som en fordel...

Badge

Ja som de skriver får jeg de kanaler i pakken til januar  og jeg kan ændre C more til  nogen andre men når jeg ikke kan se dem alligevel kan det jo være ligemeget     , tak for svar 

Omdømme 7
Badge +7

Har du været inde og se som jeg viser på billedet.?

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har lige tilvalgt C More i Bland Selv, men med Yousee Boks, så får man 4 TV kanaler og en med Streaming. Men ham der spørger nævner han har en Pakke så ved jeg ikke hvordan du har Tilvalgt de kanaler?

Badge

Har du været inde og se som jeg viser på billedet.?

Ja  der ligger mange  bla  netflix  youtube  osv  men yousee  og C more er ikke der   , der er apps knap på fjernbetjeningen   ,  TV et  opdaterede softwaren   men de kom ikke med 

Omdømme 7
Badge +7

Billedet er fra You See Web TV. https://tv.yousee.dk/kanaler

Du kan jo som tidligere skrevet ikke bruge TVet, kun You see platformene.

Badge

Jeg har lige tilvalgt C More i Bland Selv, men med Yousee Boks, så får man 4 TV kanaler og en med Streaming. Men ham der spørger nævner han har en Pakke så ved jeg ikke hvordan du har Tilvalgt de kanaler?

Jeg har ikke tilvalgt dem   jeg har fået C more som bonuskanal fordi jeg har mere end 2 produkter hos YS   , men når alle Discovery kanalerne forsvinder til årskiftet får vi C more i pakken som erstatning  så det er ikke noget jeg har tilvalgt   , så jeg vil gå ud fra de optræder som normale TV kanaler  ellers kan jeg ikke se dem alligevel    ,  men vil en boks gør det muligt  ?

Omdømme 7
Badge +7

Når du har C More via fordel, så får du mest ud af deres On Demand der findes alle deres Film og Serier, Premiere Film er først på Flow TV, men kommer hurtigt på On Demand.

Når du trykker på de ikon der er på mit billede, det er på alle platformene, så er alle film og Serier der.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @hannibal 

Jeg håber du føler, at du fik svar på dit spørgsmål :) 

Hvis du gjorde, så må du meget gerne markere bedste svar. 

Besvar