Brugervejledning til fjernbetjening til tv-boksen , den lille fjernbetjening | YouSee Community
Svar

Brugervejledning til fjernbetjening til tv-boksen , den lille fjernbetjening

Jeg har fået enternet fra Yousee pr 1/5-17 og nu tror jeg tv boksen skal tilkobles den, men jeg kan ikke finde ud af at få tasterne på fjernbetjeningen til at skrive bogstaver, når jeg skal taste boksnr. Nu kan jeg ikke se mine tilvalgskanaler det er derfor jeg tror at jeg skal bruge ovenstående. Ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Da jeg ringede til Yousee sagde en it medarbejder at jeg skulle lade tv'et stå tændt på DR. 1 og det har jeg gjort flere gange.
icon

Bedste svar af AO2017 12 juni 2017, 15:38

Tak for hjælpen, eller forsøg på samme. Jeg fik kontakt med Yousee og nu fungerer det . Det var fordi den havde kontakt til den netforbindelse fra TDC som er blevet lukket og skulle på Yousee fiber gennem et internetkabel. ? Tak
Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilken boks haves.?
Yousee boks se vedhæftet billede
Omdømme 7
Badge +7
You Bio boksen kan kun bruges til de frie kanaler, (G, M og Fuldpakke), den kan derved ikke bruges til extra/bland selv, da de kræver kort og kortlæser.
Jamen jeg har kunne se tilvalgskanaler i et år fra den boks, indtil TDC netforbindelsen fra telefonstik, blev skiftet ud med Yousee fra fiber hvor jeg også får tv fra.
Omdømme 7
Badge +7
Kan ikke se noget om hvordan bland selv bliver leveret via Fiber, men mon ikke de som på kabel TV skal afkodes hos brugeren.
Tak for hjælpen, eller forsøg på samme. Jeg fik kontakt med Yousee og nu fungerer det . Det var fordi den havde kontakt til den netforbindelse fra TDC som er blevet lukket og skulle på Yousee fiber gennem et internetkabel. ? Tak
Omdømme 7
Badge +7
Hej AO2017

Tak for at melde løsningen tilbage 🙂 Jeg har markeret din seneste kommentar som bedste svar.

Besvar