Boks optager ikke tv2 sport! | YouSee Community
Spørgsmål

Boks optager ikke tv2 sport!

Efter den seneste opdatering optager boksen ikke på TV2 Sport.
Har sat den til at optage de sidste tre kampe Wozniacki har spillet, men den optager dem ikke.

Før var det så'n cirka hver femte udsendelse der ikke blev optaget, men i det mindste figurerede titlen under "optagelser", med en fejlmelding om at programmet kun var "delvist optaget", eller "ikke optaget".

Nu sker der absolut ingenting.
Hamrende irriterende!

Og i har stadig ikke løst problemet med at boksen to-tre gange om ugen mister net forbindelse, og at man så er tvunget til at genstarte boksen for at få net igen.

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Hej, Du har den nye 4000 boks? Den har vel stadig nogle ''børne sygdomme''

Nu er 2 af hendes kampe vist Live kun på Play, der kan man vel ikke optage dem?
Tror ikke det er ren nye Humax boks.. Der står ikke noget på Den, men den er et par år gammel nu.
Og jo, kampene blev vist på TV2 Sport, ellers havde jeg da ikke skrevet her....
Omdømme 7
Badge +3
Vi må nok vide hvilken TV Boks du har, men kan du optage fra andre kanaler, er det mystisk du ikke kan optage tennis fra TV2 Sport...
Omdømme 7
Badge +4

Er det denne ?
Mich, jep, det er den boks.
Og det er ikke kun TV2 Sport, men det er mere sporadisk om den optager de andre kanaler, nogle gange gør den, andre gange ikke.
Men TV2 Sport, ingenting...
Omdømme 7
Badge +3
Caroline's kamp vises igen her kl 11:55, så vil jeg prøve om det virker at optage den, ved at sætte en rød optage prik ved kampen...
Omdømme 7
Badge +4
Der er måske et kendt og meget gammelt problem.

Hvis du har programmeret, da der blot stod "WTA tennis" og Yousee senere har ændret titlen til WTA Caroline W-Permentier, så kan boksen ikke finde ud af at den skal optage programmet

Kan det tænkes ?
Der er måske et kendt og meget gammelt problem.

Hvis du har programmeret, da der blot stod "WTA tennis" og Yousee senere har ændret titlen til WTA Caroline W-Permentier, så kan boksen ikke finde ud af at den skal optage programmet

Kan det tænkes ?

Kender godt det problem, men i dette tilfælde ændrede de ikke titlen...
Caroline's kamp vises igen her kl 11:55, så vil jeg prøve om det virker at optage den, ved at sætte en rød optage prik ved kampen...

Jeg prøver det samme. ?
Omdømme 7
Badge +4
De kan finde på at gøre det i sidste øjeblik, for mig ser det ud til at være tilfældet

Omdømme 7
Badge +3
Hej igen, fik du optaget noget med Caroline?

Det virker godt nok her...
Omdømme 7
Badge +4
Det er jeg sikker på

Tror stadig det er problematikken med, at TV guiden ændrer TITEL på programmet fra "WTA Tennis xxxxxx tournering" til WTA Caroline W mod xxxxxxx yyyyy"
Hej igen. Har haft lidt travlt i weekenden, og har først haft tid til at tjekke optagelsen nu.

Ja, den optog Carolines kamp denne gang, så det har været et tilfælde at det lige var tre gange i træk den ikke optog tennis.

Vil så tilføje at det sker på andre kanaler, blot er der ikke noget decideret mønster.

Før i tiden viste boksen at den havde forsøgt at optage, men fejlet.
Nu er der ingenting.

Jeg kan sætte den til at optage to-tre programmer, (ikke nødvendigvis samtidig), og kun to bliver optaget, uden nogen besked, delvis optagelse og lignende, som det ellers var tilfældet før den seneste opdatering af boksen.
Omdømme 7
Badge +4
Ja, det er lang tid jeg har haft disse fejl (delvis optagelse eller ikke optaget)
Jeg har de samme problemer med at optage på tv2 sport. Oplever kun problemet med denne kanal også når titlen på programmet ikke bliver ændret
Omdømme 7
Badge +4
Jeg har de samme problemer med at optage på tv2 sport. Oplever kun problemet med denne kanal også når titlen på programmet ikke bliver ændret

Hvordan ved man, titlen ikke er ændret, uden at man er hjemme, og der lige inden udsendelsen starter ?
Omdømme 7
Badge +3
Jeg optager ikke ret tit kampene, men vil i morgen kl 21:00 , men kan man med en 2000 TV boks ikke bare trykke den røde optage knap når kampen starter?

Besvar