Ang skiftning af tvpakke. | YouSee Community
Svar

Ang skiftning af tvpakke.

Omdømme 1
Den vil ikke virke hos mig. Mit Yousee skift kanaler/ tv pakke. Duer nix og nada. Nu har jeg prøvet siden ved 13 tiden. Nu er Kl 16.45 jeg ønsker ikke andet end grundpakken. Og kan ikke komme til at ændre det. Heller ikke når jeg ringer ind og taler med dem. 😕
icon

Bedste svar af Radiomanden 20 februar 2016, 17:12

Hvordan får du din levering.? Er det via en bolig/grundejer forening,? Er der klausul på hvad der skal aftages, hvis der i en aftale står at Fuldpakken skal af tages, så skal den det.

Så du må lige oplyse om dine vilkår.

En anden grund til at skift ikke er muligt, er hvis det er et sløjfeanlæg, så er det samme levering til alle.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
 Hvordan får du din levering.? Er det via en bolig/grundejer forening,? Er der klausul på hvad der skal aftages, hvis der i en aftale står at Fuldpakken skal af tages, så skal den det.

Så du må lige oplyse om dine vilkår.

En anden grund til at skift ikke er muligt, er hvis det er et sløjfeanlæg, så er det samme levering til alle.

Omdømme 6
Badge +2
PiaLarsen skrev:
Den vil ikke virke hos mig. Mit Yousee skift kanaler/ tv pakke. Duer nix og nada. Nu har jeg prøvet siden ved 13 tiden. Nu er Kl 16.45 jeg ønsker ikke andet end grundpakken. Og kan ikke komme til at ændre det. Heller ikke når jeg ringer ind og taler med dem. :-/
Hej Pia. Velkommen i YouSee Forum.

Det du skriver, er desværre ikke helt klart. Se også Radiomandens svar.

Ønsker du at skifte til en anden tv-pakke, f.eks. fra en Fuldpakke til en Grundpakke, kan du ikke gøre det online. Hvis du er privatkunde og betaler din tv-pakke direkte til YouSee, skal du ringe til YouSee Kundeservice. Hvis du  bor i en boligforening eller antenneforening med leveringsaftale med YouSee, skal du kontakte boligforeningen/antenneforeningen. Formentlig har man en bestillingsblanket.

Skift af tv-pakke kan heller ikke ske med det samme. Der kan let gå op til en måned. Det skyldes bl.a. at YouSee skal sende en tekniker for at skifte pakkefilter.

Skift til en Bland Selv-pakke kan ske online, men igen kan der gå dage eller uger, før det effektueres.

En Ekstrakanal eller en Ekstrapakke kan bestilles eller afbestilles online. Nybestillinger kan træde i kraft i løbet af en times tid. Afbestillinger effektueres sædvanligvis ved udgangen af måneden, hvis afbestillingen er sket inden den 20., ellers ved udgangen af den følgende måned.

Omdømme 1
Tusinde tak for hjælpen. Har fået det ordnet. Dog telefonisk. God dag.
Omdømme 7
Badge +7
Hvad gik så galt i første omgang.?

(Nedlagt Brugerprofil) skrev:
Tusinde tak for hjælpen. Har fået det ordnet. Dog telefonisk. God dag.
Kedelig tendens at brugere nedlægger deres profil.  :@   især når andre brugere har brugt deres fritid på at hjælpe,

Jeg stiller forslag om at en profil ikke kan slettes..!  

Besvar