ang netradionedlæggelse | YouSee Community
Spørgsmål

ang netradionedlæggelse

Jeg synes ikke det er i orden,at I nedlægger netradioen.Sjovt nok når der sker noget hos jer koster det os kunder penge.Jeg synes,at i skal lade os beholde vores netradio.Jeg står med et radiosystem,som jeg kan smide ud,fordi at jeg hører meget udenlandsk radio og en stueantenne duer ikke.Hvis det sker, vil jeg se om en anden udbyder kan tilbyde en netradio og TV.

MVH Leif Andersen

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det vil ske. Der lukkes for FM, som intet har at gøre men netradio, i begyndelsen af Februar. Radio kan som bekendtgjort fortsat høres på TV og med anden kompatibel modtager.
Omdømme 6
Badge +2
Jeg synes ikke det er i orden,at I nedlægger netradioen.Sjovt nok når der sker noget hos jer koster det os kunder penge.Jeg synes,at i skal lade os beholde vores netradio.Jeg står med et radiosystem,som jeg kan smide ud,fordi at jeg hører meget udenlandsk radio og en stueantenne duer ikke.Hvis det sker, vil jeg se om en anden udbyder kan tilbyde en netradio og TV.
MVH Leif Andersen

Der er forskellige løsninger når YouSee slukker for FM-kanalerne i radiostikket i væggen.
Da du gerne vil modtage udenlandske radiokanaler, anbefaler jeg en lille musikstreamer med internetradio-funktion, som skal tilsluttes dit eksisterende musik-anlæg.
Jeg er virkelig ked af radiosignalet bare fjernes da jeg har ret dyrt modtager udstyr. Tror ikke man får lige så skarpt signal med den tilbudte antenne.
Falder prisen så på abonnementet?? vel ikke!
Det kunne være smart hvis man kunne fiske signalet ud af TV stikket til tuneren altså det signal som går til TVet men det kan vel ikke lade sig gøre??
MVH. Jørn Andersen
Når vi taler om andre irriterende ting ,lad mig så lige nævne de tåbelige fjernsynspakker, som vi bliver påtvunget.Hvis ikke I lytter til jeres kunder, finder de andre udbydere, der kan levere frit valg af kanaler.Jeg kan ikke forstå, hvorfor I ikke lytter til kundernes ønsker.I har jo allerede mister flere tusindvis af kunder.Jeg vil søge efter andre udbydere ,helt sikkert^.
Omdømme 7
Badge +6
Jeg er virkelig ked af radiosignalet bare fjernes da jeg har ret dyrt modtager udstyr. Tror ikke man får lige så skarpt signal med den tilbudte antenne.
Falder prisen så på abonnementet?? vel ikke!
Det kunne være smart hvis man kunne fiske signalet ud af TV stikket til tuneren altså det signal som går til TVet men det kan vel ikke lade sig gøre??
MVH. Jørn Andersen

Kan noget af dit dyre udstyr ikke anvendes til parabol modtagelse?
Jeg tænkte lidt fremad rettet da jeg købte mit modtage udstyr og har derfor også satellit radio i dag via. Astra på 19.2Ø og her derfor næsten alle de Tyske også. Mangler kun Radio Slesvig Holsten (RSH) den vej, fordi den ikke sender via satellit.
En 70 Tyske digitale radio kanaler skal det nok dreje sig om, fordi det er radio kanaler fra over alt i Tyskland.
Og mja, så er der radio kanalerne fra andre Europæiske lande (ikke nordiske), der får det til at løbe op i næsten 180 radio kanaler.
Så meget kommer du aldrig til at se hos Yousee :-)
http://de.kingofsat.net/radio-19.2E.php

Besvar