Afmeld grundpakke kanaler enkeltvis | YouSee Community
Spørgsmål

Afmeld grundpakke kanaler enkeltvis

Badge
Jeg har fået mulighed for at afmelde grundpakke kanaler enkeltvis under selvbetjening - tv - indstillinger.
Er der nogen, der ved noget om den mulighed?

18 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det ser sådan ud, jeg skal da prøve.
Badge
Jeg har lige afmeld dr1-2-3 synstolkning. Fået bekræftelsesmail fra Yousee .. Du har afmeldt DR3 Synstolkning tilknyttet Grundpakke med TV-boks - C1900840.
Nu mangler jeg bare at de forsvinder fra kanaloversigten på boksen.
Omdømme 7
Badge +7
Der er ikke meldt noget ud om at det nu er muligt at fjerne kanaler i Grundpakken, hvilket er lidt underligt. Gad vide hvad det kommer til at betyde på pakkens pris..? Næppe meget.
Omdømme 7
Badge +4
Denne mulighed har jeg ikke
Omdømme 7
Badge +7
Sådan ser det ud i selvbetjeningen.

Omdømme 7
Badge +4
Kan ikke umiddelbart finde det, kunne du vise vejen ?
Omdømme 7
Badge +7
Selvbetjening/TV/Indstillinger.
Omdømme 7
Badge +4
Mangler indstillinger inde i mityousee/TV
Omdømme 7
Badge +7
Scroll ned, sidste punkt på siden.
Jeg har lige afmeld dr1-2-3 synstolkning. Fået bekræftelsesmail fra Yousee .. Du har afmeldt DR3 Synstolkning tilknyttet Grundpakke med TV-boks - C1900840.
Nu mangler jeg bare at de forsvinder fra kanaloversigten på boksen.

Der står at der kan gå 1-2 dage, før de forsvinder.🆒
Omdømme 6
Badge +1
Hvilken effekt skulle det have at man fjerner nogle kanaler, andet end de forsvinder fra den tvungne list på humax og webtv listerne ?
Det ville da give mening hvis det frigav kanaler i vælgselv, men det tvivler jeg på sker.

Og nu er det 2 dage siden jeg afmeldt div tyske kanaler, men de er der da endnu
Omdømme 7
Badge +7
Prøvede at gøre det samme, men der er heller ikke sket noget.
Har I genstartet boksen? Det kan også være det først kommer med ved næste opdatering.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, den blev genstartet i går da den ikke kom på nettet.
Omdømme 6
Badge +1
Webtv, apps og humax kigger allesammen i den samme masterdatabase hos yousee, så det skulle ske på dem alle samtidigt da de hænger sammen.
Det kommer nok an på hvordan det er lavet. Hvis de har lavet en eksklusionsliste, som klienten selv skal glo i, så skal der en opdatering til.

Deres supportere ved nok ikke noget om det, da de ikke har skrevet i tråden. 🙂
Det er bekræftet i et indlæg på facebook i dag. De ved ikke, hvad det går ud på. :)

Kasper mistænker en fejl (en fejl at man overhovedet får muligheden). Hvis man afmelder tilkøbte ekstrakanaler på denne måde, kan det godt tænkes blot at være en fejl.
Omdømme 5
Badge +6
Hej!

Det er selvfølgelig ikke meningen, at det skal være sådan.

Det er korrekt, at man får en kvittering, hvis man forsøger at afmelde kanalerne, men det vil ikke gå igennem. Indenfor de næste dage skulle det gerne blive løst i forbindelse med en opdatering, og så bør det gerne ligne sig selv igen derefter.

God weekend. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar