Spørgsmål

Adgang til hele DR tv

Er der ingen mulighed for at få adgang til hele DR tv via en YouSee boks? Hbbtv har ikke virket efter vi har fået boksen, og nu hvor meget af det vi ser kun kommer til at ligge på DR tv virker YouSees løsninger mindre og mindre attraktive.

Nogen der ved om YouSee har en løsning på vej?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

For at kunne bruge HBB TV, så skal det modtages direkte på TVet, da det er eneste mulighed, så vidt vides er der ingen anden løsning på det.

For at kunne bruge HBB TV, så skal det modtages direkte på TVet, da det er eneste mulighed, så vidt vides er der ingen anden løsning på det.

Sååååå hvis man vil se DR tv på sit tv, så skal man droppe sit YouSee bland selv? 

Det er da en øv løsning... Gad vide hvad andre udbydere kan... ?

Omdømme 7
Badge +7

DR kan jo sagtens ses, det kan HBB TV også når det er direkte på TVet, da det rigtigt nok som du skriver ikke kan bruges når det er via Humax boksen. Der er ikke så vidt vides ikke hørt om anden løsning. Bruger selv den løsning, via DVB-T, da der så hvis der går noget galt kan ses lidt TV alligevel på den måde.

Omdømme 7
Badge +8

Det er da ikke noget problem. Mens boksen er tændt, kan jeg da uden problemer gå direkte til DR på mit TV og med et enkelt tryk er jeg tilbage på boksen. Hvor svært kan det være?

Omdømme 7
Badge +7

Klart nok hvis man fordeler signalet så kan TVet jo også få signal, så er der ikke noget problem. Jeg bruger bare den anden løsning, antennen har siddet der siden 2008 hvor man begyndte at sende Digitalt på det Terrestiske net.

Omdømme 7
Badge +8

Jeg har fire bokse og alle tilhørende TV hat direkte adgang til signal,

Omdømme 7
Badge +7

Så vil det jo også virke fint.

Besvar