4K boks | YouSee Community
Svar

4K boks

Vis første besked

38 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Den har været på hos mig i et par uger nu, der er også andre der har den.
Omdømme 4
Badge
Den har været på hos mig i et par uger nu, der er også andre der har den.
Har lige kontaktet: YouSee Support. Hvorpå, at de prøvede med en hulens masse opdateringer. Hvorpå, at det ingen indflydelse havde, så derfor får jeg besøg af en tekniker på Torsdag, så de selv kan se, at det er deres fejl 😉 Uden, at det koster mig regningen 😃
Omdømme 4
Badge
Den skulle nu være kommet hos alle.

Hej, Jeg har lige talt med Yousee, han sagde ingen endnu havde fået kanalen :o

Men for dem der stadig venter , skulle kanalen først komme på torsdag formiddag, sagde han.

WHAT! Det passer ikke. Nogen har fået kanalen, så de kan se prøvebilleder. Hvorpå, at andre har sort skærm.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg syntes også det er forkert at fodbold kanalen først officielt kommer ud på torsdag, da folk så ikke kan nå at teste, om de får sort skærm eller et prøve billede...
Omdømme 7
Badge +7
Som det kan ses i tråden, så lagde jeg et billede op med kanalen for en del dage siden.
Hejsa

Har stadig ikke TV 2 4K kanalen, er det et generelt problem?

Har en Humax 4000 som ellers fungerer upåklageligt, men Yousee support har ikke været til meget hjælp i forbindelse med den manglende kanal.
Omdømme 7
Badge +3
Hej, Nok ikke da kun dig og mig har sagt vi mangler den kanal...
Hej Jorn-Hansen

YouSee support lavede en reprov af boksen og efter en genstart af boksen var TV2 ultra HD kommet på. Måske det var en ide at ringe til dem.
Hej YouSee. Ja, vi har talt sammen snart mange gange. Generelt er jeg godt tilfreds med mine nye 4K Ultra HD Boks, som jeg modtog i januar i år. Men men men - fodbold VM og 4K - det er det, som jeg også har meddelt jer, ikke lykkedes mig at se. Til gengæld ser jeg flot flot 4K på mit næsten nye 65 tommer Philips 4K TV - desværre "kun" via YouTube - eller videoer, som jeg selv optager på Sonye 4K optager. Men der er håb forude, for YouSee vil kontakte mig med en tekniker mandag middag - dog så vidt vides kun telefonisk. - Indtil da - og forhåbentligt KUN indtil da - må jeg lade mig nøje med 1080 P. Håber det bedste - også for Danmark i VM. - Tage Uhrskou, xxxxxxxx 8722 Hedensted.

/Redigeret af Kasper: Sløret adresse.
Omdømme 7
Badge +7
Her på forummet skrives der ikke til You See, da det er et brugerforum. Der må heller ikke skrives personlige oplysninger, så dem må du slette.
Omdømme 7
Badge +3
Hej Jorn-Hansen

YouSee support lavede en reprov af boksen og efter en genstart af boksen var TV2 ultra HD kommet på. Måske det var en ide at ringe til dem.

Hej, Nu har jeg prøvet at skrive til dem på Facebook og mail, men jeg kunne nævne et 'reprov' hvad det end er? Men jeg har uden held snakket med Supporten (Teknisk)
“Reprov” af tv er det YouSee har skrevet til mig i mail. Nogen i supporten må vide hvad der menes, kan evt prøve at skrive mail til dem og henvise til denne tråd?
Omdømme 2
Badge
(Re)Provisioning
“In telecommunication, provisioning involves the process of preparing and equipping a network to allow it to provide new services to its users.”

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Provisioning

Besvar