451 X-PVR igen-igen | YouSee Community
Spørgsmål

451 X-PVR igen-igen

• 28 september 2019
  • 1 kommentar
  • 154 visninger

Jeg sidder med en oplevelse af, at det produkt jeg køber er blevet så udhulet at det nærmest er vildledende.

Jeg valgte Yousee for at kunne se og optage mine serier, film og alm. udsendelser når jeg ville ... det var salgsbudskabet.

Men jeg kan nu kun optage visse programmer, og kun se visse programmer bagud i tid. En "fejl" (?) der langsomt har sneget sig ind. Fra alle henvendelserne her og andre steder på nettet, kan jeg se fejlen er kendt af mange, og over længere tid ... ergo fejlen har ingen prioritet, hvis det overhovedet er en fejl.

Lader ikke til at Yousee længere er det produkt det var en gang... måske tiden er i de til at skifte?!

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej stefDK1

Jeg kan se du mangler svar her, så jeg byder lige ind.

Først og fremmest er jeg ærgerlig over, at du ikke længere er tilfreds med optagefunktionen.

Nu ved jeg ikke, hvilken tv-boks du har, men vi har haft nogle udfordringer med optagelser i skyen på web og tv-boks (Humax YS4000), som dog er rettet igen. Jeg beklager generne som følge heraf mange gange.
Hvis du stadig har problemer med at foretage optagelser eller se tidligere optaget indhold, så vil jeg anbefale at kontakte vores tekniske support på tlf. 70704040, som har åbent alle dage mellem kl. 8:00-20:00, så får vi set på det og evt. lavet en fejlmelding på det.

Besvar