Zulu virker ikke

Hej
Jeg har to Samsung 2013 tv, begge med mpeg4, dvb-c tuner & full hd.
Men jeg oplever en fejl på det ene tv med ZuluHD, alle andre kanaler går igennem og står knivskarpt.
Jeg har kørt en self-diagnostic på signalet på to forskellige kanaler, TV2 (som virker) og Zulu. self-diagnostic er en indbygget funktion i Samsung smart tv. Resultatet er vedhæftet som et billede. Som i kan se står der "bitfejlniveau" = 2000 på den ene self-diagnostic, det er fra Zulu som ikke dur, har i nogle ide til hvad dette skyldes?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej callisen

Velkommen til :)

Denne fejl skyldes i de fleste tilfælde indstråling, så jeg vil anbefale dig at tjekke dine installationer igennem i første omgang.

Indstråling kan ramme kabler, fordelere eller andet udstyr, som ikke er ordentligt afskærmet og påvirker kun enkelte frekvenser og derfor også kun enkelte kanaler.

Du kan læse mere her

Hvis alle indstallationer er i orden hjemme hos dig, så skal det fejlmeldt og, så skal du tage kontakt til os.

Du kan kontakte os her.

/Kevin

Ja, det kan da sikkert godt være støj på signalet, iflg. dette link http://yousee.dk/signalproblemer.aspx er det ihvertfald nogle af de kanaler som driller...

Men min antennefordeler, antennestikdåse og kabler er alle markeret med Yousee godkendt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)