Svar

YSR-2000 hukommelse.

Hej.
Jeg har en YSR-2000 tv-boks.
Jeg har ryddet op i optagelser og har nu kun en HD optagelse på 121 minutter tilbage på boksen. Alligevel skriver den at der kun er 7% hukommelse tilbage ud af de 931GB. Jeg går ud fra at harddisken har brug for en defragmentering, men hvordan gør jeg det?
Mvh Dennis.
icon

Bedste svar af Radiomanden 26 maj 2019, 12:27

Hvis du vil have en helt frisk HDD, så skal du bare gå ind og gendanne til fabriksindstilling.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Dennis.M skrev:

Hej.
Jeg har en YSR-2000 tv-boks.
Jeg har ryddet op i optagelser og har nu kun en HD optagelse på 121 minutter tilbage på boksen. Alligevel skriver den at der kun er 7% hukommelse tilbage ud af de 931GB. Jeg går ud fra at harddisken har brug for en defragmentering, men hvordan gør jeg det?
Mvh Dennis.

De 7 % er til at du kan se forfra på boksen, til boksens hukommelse
Omdømme 7
Badge +7
Hvis du vil have en helt frisk HDD, så skal du bare gå ind og gendanne til fabriksindstilling.
Mich. Det svar forstår jeg desværre ikke.
Boksen har 7% hukommelse tilbage, jeg kan optage på. Når jeg kommer ned på 0% kan jeg ikke længere optage. Jeg har brug for at defragmentere harddisken, så jeg igen får frigivet hukommelse til optagelser, hvordan gør jeg det?
Omdømme 7
Badge +7
Som jeg skrev gendan til fabriksindstilling.
Omdømme 7
Badge +4
Dennis.M skrev:

Det svar forstår jeg desværre ikke.
Boksen har 7% hukommelse tilbage, jeg kan optage på. Når jeg kommer ned på 0% kan jeg ikke længere optage. Jeg har brug for at defragmentere harddisken, så jeg igen får frigivet hukommelse til optagelser, hvordan gør jeg det?

OK, jeg troede, den var formatteret og du havde brugt 7% af hukommelsen, gør som radiomand siger, så skulle det være løst
Jeg gendanner til fabriksindstillinger. Takker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)