Spørgsmål

YS.4000 Boksen.

Omdømme 2
Badge
I forhold til: YS.2000, så kan jeg kun anbefale, at man bestiller denne boks. YS.4000 ;) Syntes selv, at den har mange forbedringer. I forhold til den tidligere boks. YS.2000? Hvad mener brugerne på dette forum?

6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +7
Har begge bokse, men foretrækker Humax YS-4000.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg er også glad for den
Omdømme 2
Jeg er ikke imponeret.
Har prøvet den i dag, og den bliver returneret i morgen.
Hvis man har en surround forstærker hvor alle enheder går ind, og så herfra ud i et HDMI kabel til Tv´et, så får man kun lyd fra YSR-4000, derudover kommer der en fejlmeddelse at "Dit Tv understøtter ikke HDCP 2.2", selvom både forstærker og Tv samt diverse HDMI kabler understøtter denne standard.
Kører jeg direkte fra boks til Tv, så virker det fint.
Jeg læst om flere med dette problem på netop denne boks, så pas på hvis din Humax YSR-4000, skal gennem en forstærker, så skal du ikke regne med billede på dit Tv.
Så indtil Yousee får fikset denne lille sag, så skal jeg IKKE have den, så kan jeg godt leve med den lidt langsommere YSR-2000.

Tv Fuldpakke, Yousee internet 100/20 incl. C More, Viasat film, Samsung UE46F7005, Marantz NR-1606, Apple TV 4, Chromecast, Chromecast Audio, Cambridge audio AZUR 751 BD, VU+ Uno 4K, Humax YSR-2000
Omdømme 7
Badge +6
Der findes ikke noget på lyden ved at bruge HDMI til Reciver, jeg har den direkte til TV, og Toslink til Reciveren, fint billede og lyd.
Reciver bruges til Filmlyd, alt andet TV lyd er på en Soundbar.
Omdømme 3
Badge +1
Radiomanden skrev:

Der findes ikke noget på lyden ved at bruge HDMI til Reciver, jeg har den direkte til TV, og Toslink til Reciveren, fint billede og lyd.
Reciver bruges til Filmlyd, alt andet TV lyd er på en Soundbar.

De skal da bare se at få fixet den box hvis det er rigtigt.
Og stop nu det med at man bare skal bruge toslink - det understøtter IKKE de nyeste lyd codecs
Det er noget med s/pdif prottekollen ikke kan klare den høje bitrate - men jeg stoppede med at brug lysleder for rigtig mange år siden, da HDMI er klart overlegent
Hey.
Jeg er også rigtig godt tilfreds.
Jeg slap yousee boksen efter 5 år med den første model, hvor der konstant var udfordringer.
sprang "2000" boksen over og har så netop modtaget "4000" boksen i Fredags.
Opsætningen virkede perfekt -ingen ventetid på at boksen skulle registreres, som har været et problem tidligere.
Købte en IR forlænger og har derfor placeret boksen bag min tv bænk - det virker virkelig godt.
Jeg slukker helt for boksen samtidig med min forstærker - det betyder at der ca. går et minut fra man tænder, til der er billede.
Men det synes jeg er acceptabelt. Kanalskift fungere lynhurtigt - næsten dobbelt så hurtigt, som mit tv.
Så indtil videre en god oplevelse

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P