Yousee Tv Boks går i Boot Load genstarter ikke

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hejsa har oplevet de sidste par uger at yousee tv-boxen pludselig holder op med at køre, og pixelere/hakker på bestemte kanaler, så i går opdagede jeg pludselig at den var begyndt at optage uden at der var sat programmer i optage mode, ville derfor stoppe den med fjernbetjæningen men uden held, så at mit tv stod i sort/sne over det hele...

Prøvede derfor at slukke bagpå boksen, med det resultat at siden har den bare stået og bootede/Loaded igen og igen efter gentagene gange at slukke for den og vente de anbefalede 30 sek inden ma tænder den igen... men samme resultat kommer frem den står bare og loader....

Andre der har haft samme problem med boxen der bare stopper eller sår og loader forat starte op igen.

Sydes det er total åndsvag at den ikke bare kan køre, har før fået skiftet en box fra gammel til ny (2015 model) og dermed mister man også alt det man har liggene på boxen, er der ingen mulighed for at gemme det på sin pc gennem Yousee-login... ellers vill det være et ønske fra min side at de kunne kære paralelt og derved beholde sit indhold begge steder....

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

kmjn skrev:
Hejsa har oplevet de sidste par uger at yousee tv-boxen pludselig holder op med at køre, og pixelere/hakker på bestemte kanaler, så i går opdagede jeg pludselig at den var begyndt at optage uden at der var sat programmer i optage mode, ville derfor stoppe den med fjernbetjæningen men uden held, så at mit tv stod i sort/sne over det hele...

Prøvede derfor at slukke bagpå boksen, med det resultat at siden har den bare stået og bootede/Loaded igen og igen efter gentagene gange at slukke for den og vente de anbefalede 30 sek inden ma tænder den igen... men samme resultat kommer frem den står bare og loader....

Andre der har haft samme problem med boxen der bare stopper eller sår og loader forat starte op igen.

Sydes det er total åndsvag at den ikke bare kan køre, har før fået skiftet en box fra gammel til ny (2015 model) og dermed mister man også alt det man har liggene på boxen, er der ingen mulighed for at gemme det på sin pc gennem Yousee-login... ellers vill det være et ønske fra min side at de kunne kære paralelt og derved beholde sit indhold begge steder....

Rettighderne ligger på den enkelte boks, kan ikke flyttes over / ses på andre bokse. Du skriver det er en 2015 model, modellen er jo 8 år gammel. Det er jo heller ikke sikker, du har fåen en ny, da du fik udskiftet den, men har fået en brugt, der er pakket om. Hvad med at skaffe en 2016 Humax Yousee boks ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Drejer det sig om en af de "gamle" bokse f. eks. en Samsung 3126?

Det drejede sig om en af de bokse du omtalte her... snakkede med support, hvor de prøve efter alle kunstens regler for måske at kunne løse problemet... men måtte til sids konstatere at der måtte være en softvare fejl i boksen, nu har jeg så fået tilsendt den helt nye boks.. som næsten virker efter bedste hensigt. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)