Yousee plus tjenester

Min tv arkiv,filmer og serier virker ikke mere på min samsung yousee boks,Jeg få en besked "On demand location mangler"hver gang jeg prøver.Er der andre med det samme problem?

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Når nu den nye box kommer på Mandag, så ophører tjenesterne på den gamle, så de er åbentbat allerede i gang med at lukke dem. Er den lejet, eller har du købt den.?

Er den købt, så må det være årsagen til at det ikke virker længere.

Der skrives i spørgsmål og svar om den nye box:

Jeres beboere kan fortsat bruge YouSee Plus-boksen, som de plejer. Hvis de vil leje den nye tv-boks, kan de enten opsige YouSee Plus og leje den nye tv-boks. Eller de kan overtage YouSee Plus-boksen. Det koster et gebyr på 299 kr., hvorefter optagelser på YouSee Plus-boksen beholdes og beboeren lejer den nye tv-boks direkte hos YouSee.

Tjenester som Tv-arkiv og Start forfra og eventuel adgang til YouSee Film og Serier samt musik forsvinder

Bemærk, at vi ikke giver support på YouSee Plus-boksen, hvis beboeren overtager den.

Jeg lejer min boks fra yousee og kan ikke forstå hvorfor yousse har ikke sent en email til deres kunder med lidt information om de her

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ved heller ikke om det er årsagen, men det kunne være. Ring til kundeservice.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

amagercelt skrev:
Min tv arkiv,filmer og serier virker ikke mere på min samsung yousee boks,Jeg få en besked "On demand location mangler"hver gang jeg prøver.Er der andre med det samme problem?

Hej.

Har boksen en fungerende internetforbindelse?

Jeg har oplevet den nævnte fejl fordi internetforbindelsen til boksen var afbrudt.

Måske er der sket noget med boksens internetindstillinger, så de skal genindstilles.

Måske er der ændret noget i routeren så en internetindstilling i boksen ikke passer mere.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Radiomanden skrev:
Når nu den nye box kommer på Mandag, så ophører tjenesterne på den gamle, så de er åbentbat allerede i gang med at lukke dem. Er den lejet, eller har du købt den.?

Er den købt, så må det være årsagen til at det ikke virker længere.

Der skrives i spørgsmål og svar om den nye box:

Jeres beboere kan fortsat bruge YouSee Plus-boksen, som de plejer. Hvis de vil leje den nye tv-boks, kan de enten opsige YouSee Plus og leje den nye tv-boks. Eller de kan overtage YouSee Plus-boksen. Det koster et gebyr på 299 kr., hvorefter optagelser på YouSee Plus-boksen beholdes og beboeren lejer den nye tv-boks direkte hos YouSee.

Tjenester som Tv-arkiv og Start forfra og eventuel adgang til YouSee Film og Serier samt musik forsvinder

Bemærk, at vi ikke giver support på YouSee Plus-boksen, hvis beboeren overtager den.

Der ophører overhovedet ingen tjenester på gamle bokse, hvad enten kunden lejer eller ejer boksen.

Rettigheder og muligheder på gamle bokse fortsætter uændret, med mindre kunden aktivt opsiger eller ændrer nuværende abonnement(er), fx opsiger et YouSee Plus-abonnement eller et On demand- abonnement.

Omdømme 3

Badge +3
Hvorfor skrives der så som der gør.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
YouSee kunne have sat de samme ord lidt anderledes op:

1. Jeres beboere kan fortsat bruge YouSee Plus-boksen, som de plejer.

2. Hvis de vil leje den nye tv-boks, kan de

enten opsige YouSee Plus og leje den nye tv-boks,

eller de kan overtage YouSee Plus-boksen. Det koster et gebyr på 299 kr., hvorefter optagelser på

YouSee Plus-boksen beholdes og beboeren lejer den nye tv-boks direkte hos YouSee. Tjenester som

Tv-arkiv og Start forfra og eventuel adgang til YouSee Film og Serier samt musik forsvinder.

-----------

Der sker altså kun ændringer i tjenester på den gamle boks, hvis kunden overtager den hidtil lejede boks.

Der sker nemlig det at programkortet i den gamle lejeboks mister rettighederne til on demand-tjenesterne hvis kunden opsiger YouSee Plus-abonnementet.

Nogle kunder, som længe har ejet en Samsung boks, har et såkaldt on demand-abonnement på kortet til 40 kr./md. (det abn. kan ikke længere oprettes). Derved har de adgang til on demand-tjenesterne på deres ejerboks, og disse kunder vil beholde deres on demand-tjenester, så længe de ikke opsiger on demand-abn. til 40 kr./md.

De siger, at de gamle tjenester udgår, hvis man skifter den gamle leje-boks ud med den nye. Så jeg antager, at Yousee plus-abonnementet er en del af de 99 kr. det koster at leje den gamle boks.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Logan skrev:
De siger, at de gamle tjenester udgår, hvis man skifter den gamle leje-boks ud med den nye. Så jeg antager, at Yousee plus-abonnementet er en del af de 99 kr. det koster at leje den gamle boks.

Det gælder også YouSee Plus kunder med ejet boks. Det betaler 40 kr./md. for kort med On Demand rettigheder.

Jeg har fire bokse (mine egne) med tilhørende kort. De har alle On Demand for 40 kr./md. i alt for de fire kort.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)