Svar

Yousee Plus boks fryser

Hej!

Jeg har i snart 4 år haft den samme Yousee Plus boks (Samsung SMT H3126) og den har virket, som boksen nu engang virker. For en måneds tid siden begyndte boksen dog at opføre sig meget underligt. Ofte fryser boksen når jeg vil tænde den og så skal boksen slukkes helt på knappen på bagsiden af boksen. En enkelt aften har jeg prøvet at boksen slet ikke ville starte op. Efter et opkald til kundeservice fik vi gang i boksen igen ved at lave en manuel nulstilling ved hjælp af knapperne på boksen. Det sker dog stadig et par gange om ugen at boksen fryser.

Har i dag talt med kundeservice, der sendte mig videre til Udvidet support. Det eneste de gjorde var, at bede mig om at nulstille boksen gennem menuen. Har dog svært ved at se hvad det skal hjælpe. Er der forskel på at nulstille ved hjælp af knapperne eller på at nulstille gennem menuen?

Næste skridt Udvidet support kunne tilbyde mig er et teknikerbesøg, da min signalstyrke er lavere end anbefalet. Jeg har før, da jeg flyttede ind, haft teknikerbesøg på grund af det samme. Dengang konstaterede teknikeren at min signalstyrke var for dårlig, uden i øvrigt at gøre noget ved det eller give mig en forklaring, og boksen har trods alt virker fint indtil for en måned, så jeg synes det er for let at skyde skylden på den lave signalstyrke. I så fald burde boksen aldrig have virket ordentligt.

Jeg tror ikke et teknikerbesøg kan løse mine problemer og jeg orker ikke at skulle tage fri fra arbejde (Yousee gider ikke betale min tabte arbejdsfortjeneste. Jeg har spurgt ;)) for et besøg, der højst sandsynlig ikke gør hverken til eller fra.

Så hvad gør jeg?

På forhånd tak.

icon

Bedste svar af Radiomanden 13 februar 2016, 18:48

Hvad du gør. Jeg vil når den nye kommer her til Marts skifte den gamle ud med den. Den du har, er den lejet.? Så vil du nok blive tilbudt ombygning, det forlyder i hvert fald at det vil ske.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvad du gør. Jeg vil når den nye kommer her til Marts skifte den gamle ud med den. Den du har, er den lejet.? Så vil du nok blive tilbudt ombygning, det forlyder i hvert fald at det vil ske.

Boksen låser stadig flere gange om ugen, men nu har jeg testet lige mere. Uanset om antennekablet sidder i eller ej, så sker det. Kundeservices undskyldning om at det nok skyldes det lave signal passer i hvert fald ikke. Ergo tekniker-besøget vil ingen forskel gøre.

Så ja, hvis den nye kommer til marts, så er det nok bare det jeg må gøre. Alternativt må jeg sige Plus-abonnementet op og tegne det på ny efterfølgende.

(edit) Nå, nu er boksen helt død. Så kan det da være at kundeservice vil hjælpe alligevel. Må ringe til dem i morgen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)