Yousee plus boks

Hej.

Jeg har en yousee plus boks som gemmer for vist nok en uge af gangen. Nu kan jeg ikke finde Bedrag fra i søndags  - altså nr. 8 i serien - er der måske en god forklaring på det???

Venlig hilsen

Madsen

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Gør det så meget, den genudsendes i aften som de hele tiden har været, derudover er den på DRDK Arkiv.

Ikke for at være fræk, men ja - det gjorde noget for mit vedkommende igår. Ikke mere end jeg jo bare kunne lade være med at se den (for jeg havde ikke muligheden for at se genudsendelsen) men mere fordi det var et irritationsmoment  og en undren. 

Og til din orientering fandtes den heller ikke i arkivet - der søgte jeg skam også.

Men tak for svar !!!!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Da jeg skrev svar i går, lå afsnit 8 i DR Arkiv, nu er der afsnit 9 i Arkiv.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

toremadsen skrev:
Ikke for at være fræk, men ja - det gjorde noget for mit vedkommende igår. Ikke mere end jeg jo bare kunne lade være med at se den (for jeg havde ikke muligheden for at se genudsendelsen) men mere fordi det var et irritationsmoment  og en undren. 

Og til din orientering fandtes den heller ikke i arkivet - der søgte jeg skam også.

Men tak for svar !!!!

Du har helt ret. På boksen kan jeg finde afsnit 6, 7 og 9, men afsnit 8 mangler.

Omdømme 3

Badge +3
 Den var og er ikke på YS Arkiv, men som skrevet var den på DR's eget Arkiv.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Den er både i Arkiv på YouSee TV & Film samt på boksen fra YouSee. Se under søndag, den 21.02.2016 kl. 19 - 20 på DR 3.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Det er selvfølgelig underligt at afsnit sendt før afsnit 8 ligger eller har ligget 30 dage i YouSee's arkiv, hvorimod afsnit 8 og afsnit 9 kun ligger eller har ligget 2 dage i arkivet. Afsnit 9 fra søndag den 21. febr. udløber fx allerede i morgen.

Der er nok tale om at YouSee har lavet fejl med hensyn til afsnit 8 og 9, men det kan kun YouSee gøre rede for.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Til orientering:

På DR-TV's kæmpestore arkiv ligger samtlige sendte afsnit af "Bedrag". DR har fået lavet en særlig gratis app, der kan installeres både på computer (er den med Windows gælder det for Windows 8.1 og 10), samt på diverse versioner af tablets og smartphones. Billedkvaliteten virker bedre når appen bruges end hvis den normale browser bruges. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)