YouSee og fibernet?

• Deltager
  • 5 kommentarer
Som tidligere, nu konverteret TDC-kunde har jeg fibernet-tilslutning. Da jeg var inde for at kigge på YouSee-film, blev jeg ledt hen til en side, der bad mig tjekke, hvilken hastighed, YouSee kunne levere til min adresse.

Det var sørgelige 10Mb/1Mb som det hurtigste. Og det kan vist ingen bruge til ret meget. Jeg kunne i hvert fald ikke, før jeg skiftede til HomeTrio-fiber, hvor den målte hastighed er over 50Mb.

Mit spørgsmål: Tilbyder YouSee kun dårlige løsninger til nye kunder? Ville fx mine naboer ikke kunne få fibernet-tilslutning? Og hvis de kunne, hvorfor holder man det hemmeligt? Det må da være i virksomhedens interesse at fremstå så moderne som muligt, eller tager jeg helt fejl? 

Hvis jeg kom som ikke-kunde kiggede på mulighederne, ville jeg i hvert fald straks søge andre leverandører.

Jeg har valgt debat-kategori kabel-TV, fordi jeg skal vælge noget.

2 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg vil tro Yousee ikke kan se du har fiber. Fiberkunderne fra TDC er måske ikke helt på plads endnu i Yousee. Du bliver derfor tilbudt internet via telefonkabel, og da du tilsyneladende bor langt fra telefoncentralen kan du kun få 10/1.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Slangefar skrev:
Jeg vil tro Yousee ikke kan se du har fiber. Fiberkunderne fra TDC er måske ikke helt på plads endnu i Yousee. Du bliver derfor tilbudt internet via telefonkabel, og da du tilsyneladende bor langt fra telefoncentralen kan du kun få 10/1.

Kan man ikke tillade sig at forvente, at YouSee overtager firbernettet i det område fra TDC? YouSee har fibernet andre steder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)