Spørgsmål

Yousee har et mega stort TV nedbrud

Omdømme 4
Badge
  • Vismand
  • 1861 kommentarer
Blot til behagelig info. Lige før dronningen holder nytårstale

Godt nytår til alle :D

82 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
mich skrev:

Blot til behagelig info. Lige før dronningen holder nytårstale

Godt nytår til alle :D

Mon dronningen udskyder sin tale, til signalet er vendt tilbage ?
Hvordan er det muligt at på nytårsaften de ikke er bedre forberedt end det her? Service og yousee er så langt fra hinanden som man kan komme.
Findes et sted, hvor man kan se en driftsstatus på signalproblemer I Danmark?

Jeg bor på Frederiksberg og har pt. ikke noget TV signal. Men reelt ved jeg ikke hvor mange, som heller ikke har TV-signal.
Omdømme 4
Badge +4
Det er store dele af landet som er ramt, og der arbejdes på problemet. Jeg hørte det ved at trykke driftsinformation på 70 70 40 40.
Det er meget muligt at de er Danmarks største tv udbyder, men de er også dem med de fleste nedbrud .
Det er lidt vildt. Det var faktisk det samme som sidste år
Når jeg går ind på siden "driftproblemer" er der ingen problemer i mit område (Valby)... vi har bare intet tv!! Og det er umuligt at komme igennem på telefonen - dutter bare optaget!!

Kom nu ind i kampen YouSee!!!!!!!!!!!!!
Omdømme 4
Badge +4
Har man You See boksen, så kan udsendelserne ses ved brug af Start forfra.
Omdømme 4
Badge +4
Nej, man skal skal ringe 70 70 40 40 flere gange for at komme igennem lige nu :(
Bor i Hvidovre pludselig forsvandt TV 2 signaler, men kunne stadig se DR Kanaler nu er der slet ingen signaler på nogen af kanalerne. Det må kaldes et massivt nedbrud . . . g
Slangefar skrev:

Nej, man skal skal ringe 70 70 40 40 flere gange for at komme igennem lige nu :(

Kom igennem men fik besked på det var uden for kontortiden . . . g
Omdømme 4
Badge +4
Ja, det er uden for kontortid, men det er også nogle muligheder for trykke sig til f.eks. driftsinformation.
Omdømme 4
Badge
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/panik-foer-nytaarstalen-tv-udbyder-er-gaaet-i-sort/6473399
Omdømme 4
Badge
Sådan kan du se dronningen

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/er-dit-tv-gaaet-i-sort-saadan-goer-du/6473411
Omdømme 4
Badge
Så er Yousee TV app og Yousee.dk med TV og film og serier vist brudt sammen
Mange, inkl. jeg, har vist brugt streamingen - det er vist ikke dimensioneret til at tage alle kunder på én gang :D Men jeg vidste det ville ske ;)
Omdømme 4
Badge
På 45 minutter efter Yousee har skrevet et indlæg på facebook er der kommet over 1,5 millioner svar fra facebook kunderne

https://www.facebook.com/youseedanmark/posts/1235676049847618
Nå, men der var ikke noget bemærkelsesværdigt over dette års nytårstale, så folk er ikke gået glip af så meget ;)
Nu er det er altså nok!! Det er helt klart tiden til et skift væk fra yousee, hvor jeg i øvrigt har både internet, mobil og tv samlet - det eneste som virker upåklageligt er mobilforbindelse - og det er bare ikke godt nok.

Og så stiger priserne på tv pakkerne, for de er jo "Danmarks største leverandør" og det koster jo at forbedre og vedligeholde signalleveringerne m.v.

Virkelig godt gået Yousee!!
Omdømme 4
Badge
Mon ikke 2016 er det værste år nogensinde for Yousee ?

Godt nytår, Yousee og forhåbenlig et bedre 2017 :-)
Omdømme 4
Badge
mich skrev:

På 45 minutter efter Yousee har skrevet et indlæg på facebook er der kommet over 1,5 millioner svar fra facebook kunderne

https://www.facebook.com/youseedanmark/posts/1235676049847618

Ret skal være ret, det var 1,5 tusinde, nu 2,6 tusinde
Omdømme 4
Badge
opdatering fra Yousee med status

https://kundeservice.yousee.dk/driftsinformation/liste/details?fas_id=20161231-007600
Omdømme 3
Badge +1
Det viser at kan man modtage TV direkte med stueantenne er det en god idé at have scannet kanalerne på plads inden der bliver brug for det. Der kræves et TV med DVB-T tuner som kan modtage MPEG-4 samt at sendemasten ikke er alt for langt væk. Man kan på den måde kun modtage ukodet TV, d.v.s. alle DR's 6 kanaler, lokalTV, folketingskanalen, måske nogle nabolandskanaler, samt France 24 (den består af 3 kanaler, en engelsk, en fransk og en arabisk), den indgår ikke i YouSees udbud. Der må forventes pixeleringer og billedudfald, da en stueantenne er langt fra det optimale.

WebTV virkede hverken fra YouSee eller DR, sandsynligvis på grund af for mange brugere på én gang. YouSees driftsinformation virkede heller ikke.

Det er anden gang i år at denne nødløsning blev redningen 5 minutter før et vigtigt program.
Omdømme 4
Badge
MS-ERIK skrev:

Det viser at kan man modtage TV direkte med stueantenne er det en god idé at have scannet kanalerne på plads inden der bliver brug for det. Der kræves et TV med DVB-T tuner som kan modtage MPEG-4 samt at sendemasten ikke er alt for langt væk. Man kan på den måde kun modtage ukodet TV, d.v.s. alle DR's 6 kanaler, lokalTV, folketingskanalen, måske nogle nabolandskanaler, samt France 24 (den består af 3 kanaler, en engelsk, en fransk og en arabisk), den indgår ikke i YouSees udbud. Der må forventes pixeleringer og billedudfald, da en stueantenne er langt fra det optimale.

WebTV virkede hverken fra YouSee eller DR, sandsynligvis på grund af for mange brugere på én gang. YouSees driftsinformation virkede heller ikke.

Det er anden gang i år at denne nødløsning blev redningen 5 minutter før et vigtigt program.

ja, hvis ikke internet bruges, nå nej Yousee gik også ned på internettet, det samme gjorde DR.dk
Omdømme 4
Badge +4
Har haft DVB-T backup i mange år, så det redder lige lidt TV her til aften.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)