Svar

Yousee Boks..

Hej. Jeg har modtaget mit modem og tv boks for nogle dage siden.. Det skulle være åben fra d.1 oktober dvs. idag. MEN når jeg starter boksen loader den 100% og så siger den at den skal opdatere. Men efter 2 sek siger den at den intet fandt.. Jeg har fået mit internet op og køre og har stukket net kabel i boksen da jeg først kan smide den på wifi når boksen er oppe og køre tænker jeg.

Mvh Kasper ?

P.S Er det fordi i lige har glemt og åbne for tv d. 1 oktober ?
icon

Bedste svar af Radiomanden 1 oktober 2018, 21:05

Hvis ikke der er en Antenneforbindelse så kan boksen ikke sættes op, så det medfølgende antennekabel skal i vægdåsen og forbindes til boksen, så vil der undervejs i opsætningen komme besked på at etablere netforbindelse.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der skal ikke sættes en netforbindelse op før du får besked om det.
Nej men så snart man starter boksen første gang skal den jo hente en opdatering og det skal den bruge internet til jo.. ? Det står også i opsætning af boksen at men skal slutte HDMI , Internet kabel og Antennekabel i.

Jeg forstår bare ik helt for jeg har ikke nogen steder at smide antenne kabel i da mit Coax kabel går direkte i routeren.
Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke der er en Antenneforbindelse så kan boksen ikke sættes op, så det medfølgende antennekabel skal i vægdåsen og forbindes til boksen, så vil der undervejs i opsætningen komme besked på at etablere netforbindelse.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)