Spørgsmål

YouSee app på lg smart tv

Hvorfor er yousee app forsvundet på lg smart tv.??

23 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kunne være, at den version ikke længere understøttes.
Absolut en mulighed, dog kender jeg en, der har et lg smart tv årgang 2016. Hvor den også er væk.
Omdømme 7
Badge +6
Glem alt om det såkaldte smarte TV, det understøttes ikke i længere tid, et år eller 2 så er det slut, derefter er der mange Apps der ikke kan bruges mere.
Det er længe side jeg sidst brugte det "Smarte" i TVet, nu Haves Humax boksen, så det bruges slet ikke mere.
Det er også forsvundet på mit lg tv, hvilket også er fra 2016. Har du fået dit til at virke igen?
På ingen måde. Vi må spørge yousee om det, om det hjælper, skal jeg lade være usagt.
Har ringet ind til dem. De siger man skal have fat i lg fordi det er dem der styrer udbuddet af apps på ens tv.
Vil jeg da prøve.
Det kan dog aldrig blive LGs opgave, at sørge for at holde Yousees app opdateret og tilmelde den deres app-butik.
Vores yousee app er også forsvundet og jeg har kontaktet LG, som Yousee anbefaler at man gør. LG svarer at Yousee pr 14. Dec. har valgt at app'en skal fjernes og at den derfor ikke kan installeres medmindre Yousee udvikler/opdatere en ny app og gør den tilgængelig. Forespørgsler om dette skal rettes til Yousee
Omdømme 4
Badge +6
Hej alle

Det lader til, at app'en er forsvundet fra LG TV, og hvorfor det er sket, er vi i fuld gang med at undersøge.

Man kan følge med på vores driftinfo, som findes her: Manglende YouSee App på LG TV
Selvom i siger at fejlen er udbedret, så mangler den stadig på mit LG-tv :-(

Selv efter opdatering af software.
Vi har nu fået app' en tilbage på tv'et og vil nu prøve at se en af de film man kan vælge gratis (som er med i abonnementet) hver gang vi trykker play, kommer der en boks frem med at indhold ikke kan indlæses, prøv igen.. Vi har prøvet at afinstallerer app'en , det har heller ikke hjulpet. Vi har dog ikke ville prøve med betalingsfilm.
Er der andre der har oplevet det samme?
SRBJ skrev:

Selvom i siger at fejlen er udbedret, så mangler den stadig på mit LG-tv :-(

Selv efter opdatering af software.

Så er app'en kommet på og fungerer igen, dog loader den med stjerne midt i billedet hver 30 sekunder. Jeg har 100mbit så den kan umuligt mangle hastighed, og der er ingen problemer med andre film-apps på samme tv
Omdømme 1
Hvilke LG modeller er appen tilgængelig på? Overvejer at købe et 2016 LG fjernsyn model 43UHD610 med WebOS 3.0, hvis YouSee app er tilgængelig på det fjernsyn. Ville være rart med et officielt sted at se, hvilke SmartTV fjernsyn YouSee endnu stiller deres app til rådighed på.
Omdømme 7
Badge +6
Der er vist ingen fabrikater der kan købes i øjeblikket som har App til You See.
Omdømme 1
Well, bemærkede ovenfor at i hvert fald to forskellige personer begge sagde de havde et årgang 2016 LG TV (ibjensen og Josephinestockel), hvor appen var på, så nogle LG TV selv nye modelserier for i år må have fået det. Det udgør en væsentlig faktor for, hvilket TV jeg vil købe nu, så derfor håber jeg nogen har helt konkret viden om dette. Jeg er sikker på at YouSee selv må vide det - men at få fat i nogen her i julen, som har god viden, er nok lidt op ad bakke.
Vores app forsvandt men var tilbage igen igår og det virkede afspilningen af film igen men vi testede kun et par sekunder så ved ikke om vi også har en stjerne, hvor den står og loader. Men vi fik oplyst at hvis du vil være sikker på at kunne benytte yousee på et smart tv skal du have en boks.
Omdømme 7
Badge +4
Josephinestockel skrev:

Vores app forsvandt men var tilbage igen igår og det virkede afspilningen af film igen men vi testede kun et par sekunder så ved ikke om vi også har en stjerne, hvor den står og loader. Men vi fik oplyst at hvis du vil være sikker på at kunne benytte yousee på et smart tv skal du have en boks.

Eller chromecast til 320,- kombineret med en tablet / telefon
Omdømme 7
Badge +6
Hvilken App er det så precist.? Er det Film og TV Appen, eller er den kun til Film. Det er som det er forstået, er en App hvor der også er TV arkiv.
i min optik, bør man ikke vægte sit køb af smart-tv på basis af de apps, der forfindes på de diverse modeller, kig på lyd og billede og om man vil have en eventuel soundbar med som tilkøb. vil man endelig bruge yousee app på tv, vil jeg anbefale at gøre det via en chromecast.
Omdømme 1
Tak Mich - har allerede haft den snak med Radiomanden på en anden tråd. Jeg ønsker IKKE at benytte Chromecast - kører Windows end-to-end, og vil ikke også skulle have endnu en tablet / telefon blot for at se TV, det er helt bagvendt. Skulle det komme dertil, så bliver det Yousee via WebTV på en PC, men det er i min optik stadig rigtig omstændeligt at skulle tænde TV og tablet / PC for at caste til en 3dje enhed, og i øvrigt skulle vende tilbage til tablet / PC hver gang, der skal skiftes kanal etc. Der er stadig meget der taler for en simpel integreret løsning fra en fjernbetjening, hvis muligt.
Josephinestockel - hvilket LG TV har I? Det er i øvrigt til sommerhus, hvor der er Internet men ikke kabel, så Yousee boksen er ikke en option.
Omdømme 7
Badge +4
Problemet er blot, at lige pludselig, så forsvinder Apps på TV´et. Chromecast og ATV er mere "fremtidssikret"
Omdømme 1
Det er jeg opmærksom på - og skete det 1 måned efter jeg havde købt ville jeg også blive stiktosset. Skete det 2 år efter jeg havde købt, har jeg allerede haft 2 år med en simplere brugeroplevelse end diverse telefon / Chromecast / TV integrations roderi og så har det været alle pengene værd for et billigt sommerhus TV.
Jeg ville stadig sætte pris på, hvis nogen har en viden om hvilke LG TV som YouSee appen er tilgængelig på i dag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)