Svar

YouSee app

Kan ikke se yousee app på mit æg fjernsyn har i opdateret den lg siger at det er jeres fejl
icon

Bedste svar af Kasper 23 december 2016, 12:53

Hej Rothmann

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg kan se at du mangler svar og det vil jeg gerne lige lave om på.

Desværre var app'en ved en fejl røget af LG platformen, men den skulle være klar til download igen i løbet af i dag.

Vi beklager generne.

Vh.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Rothmann

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg kan se at du mangler svar og det vil jeg gerne lige lave om på.

Desværre var app'en ved en fejl røget af LG platformen, men den skulle være klar til download igen i løbet af i dag.

Vi beklager generne.

Vh.
Omdømme 1
Hej - er der et sted, hvor man kan se hvilke TV som er understøttet for YouSee TV app? Kan i hvert fald ikke finde den på min Philips 65PUS7601 med Android 5.1. Troede faktisk slet ikke appen fandtes mere - synes jeg læser i andre forum indlæg at man slet ikke vil lave denne type app mere, se f.eks. https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/app-pa-samsung-smart-tv-1717 og https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/app-pa-samsung-smart-tv-1716.
Da jeg også skal have et TV til sommerhuset, hvor der er internet men ikke kabel TV, ville det være super godt at vide, om man kan regne med en app i TVet (og hvilke modeller) som i hvert fald understøttes et par år frem.
Alternativt: Er der ikke noget med, at der ville komme mulighed for ekstra YouSee bokse på samme abonnement, og ville det være en løsning rent via Internet uden kabel TV?

Glædelig Jul :D
Omdømme 7
Badge +6
Anskaf en Chromecast, og installer TV og Film Appen på en Android eller iOS enhed, så er du kørende.
Det er blevet lovet at der skulle komme bokse til Multiroom, de vil så kunne bruges sammen med Hovedboksen, de vil så vidt vides nok ikke kunne bruges uden Hovedboksen.
Omdømme 1
Tak for det, men det var nu faktisk ikke spørgsmålet i forhold til apps, kun i forhold til multiroom boks. Spørgsmålet om apps var, hvilke TV som har en YouSee app og hvor man kan holde øje med det - når nu en posting siger de findes (til LG i hvert fald) og andre postings siger de ikke gør (til Samsung i hvert fald - bl.a. med dit eget svar).
Uden at starte en anden diskussion (så må vi oprette en tråd til det), vil jeg IKKE over på ChromeCast, kører Windows platform end-to-end, så skulle jeg overhovedet gide bruge endnu et device for at se TV, skulle det være fra den. Men det hvis der er en app til TV (og jeg også har f.eks. Netflix i TVet) vil jeg ikke rode med mere udstyr for at se helt alm. TV fra YouSee.
Omdømme 7
Badge +6
Har ikke hørt om at de TVer der sæges for nuværende der har en You See App. Som det er, må der henvises til Humax boksen, Android og iOS Appen eller på PC via Web TV.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)