Spørgsmål

WM i fodbold UHD

Nogen der ved hvad for en kanal hvor WM i UHD vil blive sendt,og hvornår Yousee sætter den i gang , for de laver den vel ikke samme dag som de starter WM uden at vide om det virker ?

Og nu lader det til at kun DR sender finalen , og det er kun TV2 der sender i UHD , så det lader ikke til at vi får lov til at se den finale i UHD.

:8

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Er du på Kabel TV og haves der Humax 4000, så er der adgang til UHD, ellers ikke.
Radiomanden skrev:

Er du på Kabel TV og haves der Humax 4000, så er der adgang til UHD, ellers ikke.

Ja det er jeg...og har fuldpakke...og har lige kørt alle kanaler igennem....og den er der ikke..
Omdømme 5
Badge +2
Digitalt.tv har skrevet der er en test kanal i gang, men kan ikke ses med en Yousee modtager boks,

en gæt kunne være de tester på Humaxen en uges tid inden...
Omdømme 7
Badge +6
Så ser det ud til at den ikke er kommet på Humaxen endnu.
Jorn-Hansen skrev:

Digitalt.tv har skrevet der er en test kanal i gang, men kan ikke ses med en Yousee modtager boks,

en gæt kunne være de tester på Humaxen en uges tid inden...

Nemlig...også der jeg læste at den var i gang , og tjekkede så lige mine kanaler og kunne ikke se noget...For de skriver...

"YouSee. Sidstnævnte er den udbyder vi har adgang til og her kan vi konstatere, at kanalen nu er aktiv og sender demo indhold.

Det er åbningsceremonien til Confederations Cup i Rusland 2017, der kører på kanalen i Ultra HD og med High Dynamic Range varianten HLG."

Derfor jeg regnede så med at de var i gang..Må så håbe at det virker når det kommer op og i gang :)
Radiomanden skrev:

Så ser det ud til at den ikke er kommet på Humaxen endnu.

I det mindste ikke på min ;) Men troede at måske nogle andre havde fået det siden den side Digital skriver at det er i gang.
Omdømme 7
Badge +6
Kanalen var på det tidspunkt åben, men nu er den krypteret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)