web tv /

jeg kan ikke se TV2fyn på WEB tv , kun Tv2 Lorry

12 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har både den lokale og Nabo region på Appen.

hvordan får man det

jeg har you see tv igennem en antenneforening

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 På Tablet/Telefon, Downloades deres App, og du logger på med dit login, på PC er det via deres hjemmeside, igen logges på med dit login.

Har du ikke login, så henvend dig til kundeservice.

Ja jeg gået nok program med tv2fyn og nabo

men når jeg ser TV2 nyheder og der så kommer regional program efter er det tv2lorry

Omdømme 3

Badge +3
 Det har jeg så ikke undersøgt om det samme gør sig gældende her, så meget bruger jeg det ikke, især på kanaler med rekvalmer man kan ikke springe dem over, så dem bruger jeg ikke tid på.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Radiomanden skrev:
 Det har jeg så ikke undersøgt om det samme gør sig gældende her, så meget bruger jeg det ikke, især på kanaler med rekvalmer man kan ikke springe dem over, så dem bruger jeg ikke tid på.

Pørgeren spørger ikke om Arkiv, men live web-TV. ;)

Omdømme 3

Badge +3
 Det bruges heller ikke, udover til DR kanalerne, da det er live kan man heller ikke der springe rekvalmer over. De er gode for indholds udbyderne, men en pest for os andre.

er der ikke andre som kan give et svar på mit spøgsmål

Omdømme 3

Badge +3
Der sendes jo samtidig de samme nyheder på de regionale stationer, så de kan jo ses der, så der er jo egentlig ikke et problem.

Omdømme 3

Badge +3
Når jeg bruger YouSee TV & Film på PC, tablets eller mobil, kan jeg kun se TV2. Ingen lokale. På guiden kan jeg finde nabokanalem MidtVest, men ikke TV2 Nord.

Jeg har ikke prøvet, men det vil jeg kl. 19.30 for at se, hvilken lokalsattion jeg ser. Er overbevist om, at det er TV2 MidtVest..

På TV er der ingen problemer.

Omdømme 3

Badge +3
Nu har jeg lige prøvet at se en lokal udsendelse fra TV Øst via TV/Film Appen, men den kan ikke afspilles, prøvede det samme med Lorry, kan heller ikke afspilles. Så selv om de er i oversigten kan de ikke bruges til noget.

Så det må vel konstateres, at Regionale udsendelser ikke er noget der fås, og det tilsyneladende på TV2, kun er Hovedstads udgaven der sendes landsdækkende på nettet.

Omdømme 3

Badge +3
Jeg har spurgt YouSee og fået det svar, at det kun er TV2 fra hovedstaden, der kan ses. Det skyldeds, at alt web-TV sendes fra hovedstationen i Kbh. Den kender godt problemstillingen, men ingen tidshorisont for en evt. løsning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)