vm 4k

ja så troede jeg skulle vm i 4k, men som det plejer at gå yousee virker det ikke,har alt det nyeste udstyre ser 4k film på netfex og på fysiske medier,det kør bare der ud af .og ringe til support det
giver jeg ikke for sidste jeg gjorde det blive jeg omstille 5 gang før de fandt en men hun kunne
ikke hjælpe så de ville ringe tilbage men det gjorde de ikke.så ingen vm i 4k til mig.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg går ud fra, at du har Humac 4000 fra YouSee. Prøv at skifte til et godt HDMI kabel. Har lige anbefalet en kollega at gøre det. Det hjalp.
jeg har Humac 4000 og jeg har også prøve at køre box igenmen min 4k receiver og der har jeg
hdmi kabel til 3oo kr,men det viker ikke.tak for dit svar.
forsat god dag.
hilsen johnny:D
Omdømme 7
Badge +7
Kører du ikke direkte til dit TV fra boksen via HDMI kabel.
Omdømme 7
Badge +6
ForumBruger75 skrev:

jeg har Humac 4000 og jeg har også prøve at køre box igenmen min 4k receiver og der har jeg
hdmi kabel til 3oo kr,men det viker ikke.tak for dit svar.
forsat god dag.
hilsen johnny:D

Og du er 100% sikker på at kablerne fra både din boks til din receiver og fra din receiver til dit TV er 4K HDR godkendte kabler?
Det er nemlig ikke alle HDMI kabler der er dette. 4K kabler findes der rigeligt af på markedet, men rigtig mange af dem er slet ikke HDR godkendte.
ja det er jeg, for jeg har en panasonic dmp ub900 4k afspiller og jeg har se mange 4k film med god
dolby atmos.
og det er heller ikke tv for jeg har det nyeste qled fra samsung og mit antennekabel er det heller ikke
for jeg fik nye antennekabel ind i hus for 2 år sine, så fejlen må ligge hos yousee.
så der er kun yousee kundeservice tilbage men dem giver jeg ikke snakke med for jeg føler ikke
at de ved hvad de snakker om

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P