Spørgsmål

Vil selv Bland selv.

Jeg har lige bestilt Yousee Bland selv med opstart d. 26 februar, men de kanaler yousee jeg har valgt at skulle starte med er overhovedet ikke dem som jeg vil have, hvordan vælger jeg dem som jeg vil have og som vil være klar til den dag mit abonnement starter?
Har prøvet via min app, på tv boksen og via tv.yousee.dk men det er ikke aktivt i nu.

9 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Nu træder ændringer igennem kort tid efter man har vælgt nye - så du skal nok bare vente til dit bland selv starter og så ændre det du vil. De låser godt nok nye kanaler i 30 dage, men det burde ikke være tilfældet for dig.
Ok for jeg håber da så sandelig ikke at Yousee skal bestemme hvilke kanaler jeg skal se.
Omdømme 7
Badge +6
Der tages jo bare kontakt til dem og bestiller de ønskede kanaler, så de er klar når abonement træder i kraft.
Uhhhhh og skal sidde 1 time i kø på en telefon eller skrive en mail som de måske først læser d 22, det gider jeg sgu ikke 😊
Omdømme 7
Badge +6
Så må du jo være sikker på at du vil få det du vil have, i stedet for aktivt at gøre noget ved det, eller i der mindste spørge hvordan der fås det ønskede.
Det er jo det jeg netop har prøvet herinde.
Omdømme 7
Badge +6
Nu fremgår det ikke om du er kunde i forvejen, eller ny kunde, det er nemt for gamle kunder, der bestilles de ønskede Points (kanaler), og så vælges de på boksen, og er klar på få minutter, har man ikke boks, men kort og kortlæser, skal kanaler bestilles via Kundeservice.
Hvordan det forholder sig som helt ny kunde vides ikke.
Ok på den måde.
Jamen jeg er ikke ny kunde og jeg har den nye boks som kan gemme optagelser i skyen.
Omdømme 2
Badge +2
Hej elmsupport09

Det skal lige siges at vores ventetid i gennemsnit har kun været på få minutter det sidste styk tid. Så du kan sagtens ringe ind, uden lang ventetid :)

Özcan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P