Svar

Viasat Golf HD - kanal 40

• Deltager
  • 9 kommentarer
Jeg har engelsk speaker på mit samsung TV, mens der er danske kommentatorer når jeg ser kanalen på min PC.

Hvordan får jeg dansk kommentatorlyd på mit TV?

icon

Bedste svar af Radiomanden 20 januar 2016, 13:13

OK, det løser så ikke noget for trådstarter, da han påstår der ikke på hans TV, som på andre kan vælges sprog på lydsporet. Har selv Samsung, der kan fint vælges på de kanaler hvor der er den mulighed.

Se original

17 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det lyd/lydformater der er tilgængelig kan vælges i udsendelse lydformater i Menuen.

Nej jeg kan kun vælge PCM eller Dolby Digital under lydformater. Så det er ikke løsningen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Er lydsprog stillet til Dansk.?

Der er ikke noget der hedder lydsprog i mit Samsung TV.

Omdømme 3

Badge +3
Så under fanen udsendelse lydsprog har du ikke over fanen lydindstillinger den der hedder lydsprog.? Jeg kan vælge Dansk eller udefineret.

Så kan jeg ikke se hvordan at du har mulighed for at modtage anden lyd på kanalen end den du har.

Du må rette henvendelse til kundeservice (70704040) og høre om det er noget der kan rettes.

Nej jeg har ikke en sådan indstilling.

Jeg har kontaktet yousee og der er oprettet en fejlmeddelelse samme dag som jeg kontaktede dem, men forholdet har eksisteret siden installation af yousee, hvilket er måske et par år. Nu har jeg faktisk haft glæde af gode kommentatorer på engelsk, men der mangler naturligvis løbende opdateringen af, hvordan det går danskerne. Derfor vil jeg gerne have den rette installation/kanal eller hvad der nu er problemet.

Omdømme 3

Badge +3
Det er jo ikke noget bruger forummet kan gøre noget ved, da den sag ligger andet sted. Kun e.v.t. ved at flere klager over det.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har sat sprog til dansk, men jeg får engelsk tale.

Omdømme 3

Badge +3
Så må det nok være eneste sprog der tilbydes.

Hos mig viser den godt nok to lydspor: dansk og engelsk. Hvordan lyden faktisk er kan jeg dog ikke sige, da jeg ikke har et kort.

Omdømme 3

Badge +3
OK, det løser så ikke noget for trådstarter, da han påstår der ikke på hans TV, som på andre kan vælges sprog på lydsporet. Har selv Samsung, der kan fint vælges på de kanaler hvor der er den mulighed.

Har fundet lydsprog under udsendelser (og ikke lydindstillinger), og det stod til tysk! Har ændret det nu til dansk og nu venter jeg bare på en udsendelse, hvor det er relevant. Tak for hjælpen alle!

Utroligt jeg ikke kan læse dansk - Radiom skrev jo det tidligt at det var under udsendelser jeg skulle lede.

Radiomanden skrev:

Måske ikke en direkte løsning, men iagttagelser fra andre kan sommetider føre til spændende ting.

Det virker :) Tak igen for hjælpen Radiomand

Hej

Jeg har det på Dansk:D

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Radiomanden skrev:
Så må det nok være eneste sprog der tilbydes.

Det er nu ikke sikkert. Der kan sagtens være udsendelser med dansk tale.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)