Spørgsmål

Viasat Film - Yousee har snydt os

Omdømme 2
Badge +1
Yousee oplyste i mail den 4. januar, at vi havde gratis adgang til Viasat film "måneden ud"

Satte Humax boksen til at optage 4 film der blev sendt på Viasat Film den 31. januar.

Ville se den ene film i dag - men der blev kun vist Yousee Trailerkanal. Nøjagtig det samme gjorde sig gældende med tre andre film jeg optog den 31. januar.

Det er simpelthen for dårligt af Yousee, når man får at vide at man har adgang til filmkanalen måneden ud.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
henningoc skrev:

Yousee oplyste i mail den 4. januar, at vi havde gratis adgang til Viasat film "måneden ud"

Satte Humax boksen til at optage 4 film der blev sendt på Viasat Film den 31. januar.

Ville se den ene film i dag - men der blev kun vist Yousee Trailerkanal. Nøjagtig det samme gjorde sig gældende med tre andre film jeg optog den 31. januar.

Det er simpelthen for dårligt af Yousee, når man får at vide at man har adgang til filmkanalen måneden ud.

Jeg mener den var på min trailer kanal indtil tidlig onsdag morgen, den 1. februar
Omdømme 7
Badge +6
Ja, om Mandagen kunne jeg også se der var film på kanalen indtil Onsdag morgen, så dog ikke efter siden om det stoppede før.
Omdømme 2
Badge +1
Optog nogle film både den 29. januar og 30. januar. De er ok.

Optog herefter bl.a. A walk in the woods der startede kl. 17 den 31. januar. Når jeg afspiller filmen er det kun trailerkanalen som er optaget.

Undrer mig at filmguiden på Humax boksen viste at der var de her film den 31. januar, hvis kanalen var blevet taget af ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)