Svar

Viasat film pakke?

Omdømme 2
  • Udforsker
  • 62 kommentarer
Hej Yousee.
Jeg har TV via coax kabel fra jer, og kan se i kanal oversigten på mit Tv, at der er kommet 4 Viasat film kanaler.
De er ganske vist kodet, men betyder det at os der får Tv via coax fra jer, også får mulighed for at købe Viasat film kanaler?
Mvh. Michael. Køge.
icon

Bedste svar af Nikolaj 9 juni 2017, 15:06

Hej alle,

Lidt mere information om Viasat Film kan findes her:

Viasat Film hos YouSee

God weekend til alle,

Vh
Nikolaj

Se original

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Fik en opdatering af kanaler i dag, der er kommet Viasat Serier i stedet for den nu lukkede TCM, der er ikke kommet andre.
Jeg har dem også: Viasat Film, Viasat Hits, Viasat Family, Viasat Action, Viasat Serie
Omdømme 5
Badge +2
Om de 3 du nævner ved jeg ikke så meget. De figurerer også i min kanal liste. Ligeså gør ViaSat Series, den hedder dog TCM på min kanal liste, men det får de rettet, har jeg fået at vide.
ViaSat Series er en af 2 nye kanaler (E-Sport den anden) der kan vælges som valgfri eller som en af BlandSelv kanalerne.
Som sagt, så har jeg ikke hørt noget om de 3 andre ViaSat kanaler. Kan være andre måske kan byde ind ?

Mvh.
Omdømme 7
Badge +3
De fire kodede Viasat-kanaler vises i programguiden på en YouSee Plus boks, men nok ikke på en Humax-boks. YouSee Plus-boksen har den egenskab at den kan vise kanaler og programmer, som man ikke abonnerer på. Man kan også slippe for at få dem vist, ved ganske enkelt at undlade at tage dem med på sin favoritliste.

Det må formodes at man kommer til at kunne købe abonnement på dem, ellers giver det ikke rigtig mening at de er med i kanaludvalget. Men på nuværende tidspunkt mangler de på valgbilledet for ekstrakanaler/ekstrapakker.
Omdømme 3
Badge
Har selv en: Humax-boks, så her har jeg kun den forventede kanal: Viasat Serie, som blev lanceret 1/6-2017. På kanalplads 68
Omdømme 7
Badge +7
Bentzin skrev:

Om de 3 du nævner ved jeg ikke så meget. De figurerer også i min kanal liste. Ligeså gør ViaSat Series, den hedder dog TCM på min kanal liste, men det får de rettet, har jeg fået at vide.
ViaSat Series er en af 2 nye kanaler (E-Sport den anden) der kan vælges som valgfri eller som en af BlandSelv kanalerne.
Som sagt, så har jeg ikke hørt noget om de 3 andre ViaSat kanaler. Kan være andre måske kan byde ind ?

Mvh.

På to af mine TV stod der også TCM. Valgte at indlæse kanalerne igen og så var alt OK.
Omdømme 5
Badge +2
Okay joern, det vil jeg lige prøve.

Edit: Sådan - det hjalp. Thx a lot, joern. :cool:

Mvh.
Omdømme 5
Badge +1
Jeg kan i dag se de 4 Viasat Film Kanaler, men jeg formoder det er i et prøve periode, man kan se dem som C More Total kunde?

Jeg har har Yousee Plus med boks.
Omdømme 5
Badge +4
Hej alle,

Viasat Film hos YouSee

God weekend til alle,

Vh
Nikolaj
Omdømme 7
Badge +7
Nikolaj skrev:

Hej alle,

Viasat Film hos YouSee

God weekend til alle,

Vh
Nikolaj

Når jeg bruger linket, får jeg enbesked om, at jeg ikke har adgang. Hvad er grunden?
Omdømme 5
Badge +4
Det er fredag! :)

Prøv igen - så skulle det være rettet.

Vh
Nikolaj
Badge
Hej, jeg har bestilt Viasat pakken idag, men man kunne ikke gøre dette via selvbetjening. Istedet skal man ringes op.
I øvrigt så fik jeg at vide, at den først bliver tilgængelig 2. august !!!
Omdømme 5
Badge +1
Den 2. august først? det lyder godt nok mærkelig da de i fredags oplyste det skulle virke fra i dag mandag...

Btw, Jeg kan af uvisse årsager fortsat se de 4 Viasat Film kanaler...
Omdømme 5
Badge +5
Hej

Det er muligt at bestille Viasat Filmpakken nu og få den til at køre kort tid efter bestilling. Dermed er 2. August ikke rigtigt.

Der kan være udfordringer i forhold til at få den vist på Mit YouSee. Det arbejdes der på.
Badge
Jeg fik talt med Yousee idag, og pga en teknisk bøf, så havde systemet lagt d. 2. August ind. Dette skulle blive rette på et tidspunkt. Jeg vil formode, at denne bøf kan ramme andre....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)